kysyn
Junior Member
|
Post by kysyn on Nov 25, 2009 20:34:27 GMT 4
liekkö sit täs brigsin omas nii pieni virtaus toisinko bingis...
|
|
|
Post by paulig on Nov 25, 2009 22:07:58 GMT 4
liekkö sit täs brigsin omas nii pieni virtaus toisinko bingis... Niin voi olla. Ainakin vie vähemmän polttoainetta pienemmällä kaasarilla. Ja voimaa siihen koneeseen ei isompi kaasutin mukanaan tuo...
|
|
kysyn
Junior Member
|
Post by kysyn on Nov 26, 2009 20:55:07 GMT 4
uskompa et asia nui on ko nelaris ei oo mikää huima se virtaus kaasaris...sikspä kakstahtii saa olla helvetin iso kaasari jos o peräsin nelarista ja vastaavasti nelaris piisaa suht pieni...tuo kelkankone ei saanu tarpeeks ainetta ko tyhjäkäyntii auton 2 kurkkusel kaasaril ja vastaavasti harmaa fergu tol 28mm moottoripyörän kassul sai turhanki paljo seosta ko kierrokset tapis ko 3mm raotti luistia...
|
|
Selly
Junior Member
|
Post by Selly on Dec 4, 2009 1:19:42 GMT 4
uskompa et asia nui on ko nelaris ei oo mikää huima se virtaus kaasaris...sikspä kakstahtii saa olla helvetin iso kaasari jos o peräsin nelarista ja vastaavasti nelaris piisaa suht pieni...tuo kelkankone ei saanu tarpeeks ainetta ko tyhjäkäyntii auton 2 kurkkusel kaasaril ja vastaavasti harmaa fergu tol 28mm moottoripyörän kassul sai turhanki paljo seosta ko kierrokset tapis ko 3mm raotti luistia... Monet tarvikekaasarit ovat 2t ja 4t erikseen ja eroina ovat lähinnä vain suuttimien koot, suutinputket jne. Eli säätelyhommaa vaan. ;P Mutta näistä moottoreista.. Onkos lohkoissa tarpeeksi materiaalia että saisi jyrsittyä tasasta suoraa pintaa ja tehtyä vaikka reijät/kierteet pulteille, vaiko pitääkö tehdä joku kulmapala alkuperäsille kiinnikkeille millä moottori kiinnitetään leikkurin runkoon..?
|
|
|
Post by Humppamies on Dec 5, 2009 1:17:01 GMT 4
Minä olen tehnyt samantyylisen levyn, kuin on leikkurin rungossa, eli kolme kiinnitysreikää ja iso reikä öljypohjaa varten. Sen olen sitten pultannut runkoon.
|
|