|
Post by miika08 on Dec 7, 2011 22:41:25 GMT 4
|
|
|
Post by antti83 on Dec 8, 2011 17:20:29 GMT 4
Hienoa! Onnistuin hävittämään kaiken kirjoittamani tekstin. Noh, kuitenkin. Kuvistasi kävi ilmi juuri ne asiat mitä tahdoinkin tietää. Itse olen miettinyt kanssa tuota levyn tukemista keinuakselin tukipaloihin. Epäilyttää vaan pidemmällä juoksulla kestävyys kun nuo palaset eivät kauheasti tuossa rungossa ole kiinni. Erona minulla oli ylempi kiinnitys. Tein kulmaraudasta U-tyyppisen palasen, joka kiristettiin konepellin pulttien alle (alin kuva) ja tähän rautaan sitten liitettiin levy. Viime talven levytesti oli lähinnä sellainen, että jaksaako tuo härveli ja pitääkö rengas. Vastaus, jaksaa kyllä ja pitää tiettyyn rajaan saakka. Yllättävän hyvin kuitenkin. Oletko auraillut nyt yhden talven tuolla härvelillä? Siitä leikkuulaitteella lumien luomisesta. Voin laittaa kuvaa sitten kun sitä hemmetin lunta nyt vaan tulisi!!! Vissiin suomen ainut paikka missä ei vielä lunta ole. Se ihan oikeasti pelaa pirun hyvin!! Voittaa kolan mennen tullen ja lumi lentääkin aika pitkälle. Tein vielä pienen muutoksen leikkuulaitteen runkoon ja lippaan, joka estää, ettei kivet ja muut isommat kappaleet lähde niin kovin tuolta luukusta. (Se kun hiljensi myös lumen lentoa. ) Alla pari kuvaa...
|
|
|
Post by miika08 on Dec 9, 2011 23:28:08 GMT 4
En minä tuolla oo vielä kauhiasti auraillu. Aika jännä muuten ku otin ketjut pois niin auraus mukavuus nousi 100%, mutta silti jaksaa aurata vielä hyvin! Ehkä jopa paremmin kuin kettingeillä.
|
|