|
Post by kloppi on Jun 23, 2013 0:20:56 GMT 4
eiköhän tuo vanhaväsynymersu jo pääse eläkkeelle korin puolesta hiukan tuli taas koeponnistusta just leimatulle johtotähdelle ja lopputulos on aika (hirvittävä) takatukivarsi antautui onnex ei pettäny konetiellä kuvakuva
|
|
|
Post by kloppi on Aug 5, 2013 1:18:41 GMT 4
pikkuhiljaa se tämä tekniikan vaihto etenee. se ois tuo MB 230 TE tekniikka jouten jos jollain ois tarvetta eikä maksa mitään. (ja kottikärrynrengas se vaan kestää ja kestää ja kestää )
|
|
|
Post by kloppi on Aug 9, 2013 0:08:47 GMT 4
aika helpolla se tiisseli sinne sopi vaikka on yks muki enempi se tuo mersun tiisseli käy niin hienosti (karkeasti) youtu.be/-J7ztVXeQdM
|
|
eero
Junior Member
|
Post by eero on Aug 10, 2013 22:43:15 GMT 4
Hienoa! Nokileka röhisee hyvin!
|
|
|
Post by embuske on Aug 10, 2013 23:36:50 GMT 4
Ihan tavalliselta mersulta tuo kuullostaa
|
|
|
Post by kloppi on Aug 24, 2013 11:32:12 GMT 4
Yritin taas älykännykällä kuvia laittaa mutta ei se vaan jokaiselta onnistu
|
|
|
Post by kloppi on Aug 25, 2013 22:33:55 GMT 4
täytyy yrittää ottaa tuo ohjaustehostin hyötykäyttöön siis puskulevylle. akkukoneella pyörittelin 320rpm/min niin tuotto oli n.litra 10 sekunnissa ilman vastapainetta ja pumpun kyljessä lukee 110bar eli vois vaikka toimia joten kuten. ohjausventtiili kellunnalla on jo paikkansa löytänyt linktehostajan säiliötä pitää suurentaa koska tilavuus muuttuu 0,5 litraa kun ajetaan sylinteri ääriasentoon.
|
|
|
Post by kloppi on Aug 30, 2013 22:50:21 GMT 4
no voi ryökäle sehän toimii eikä oo kovin hidaskaan....levy alas n.4sek ja levy ylös n.5sek ja voimaa on kyllä riittämiin. mutta yks juttu tässä vähän mietityttää....hydrauliikan nopeus ei muutu vaikka tyhjäkäynniltä antaa jengaa vaikka tappiin saakka niin levy ei liiku sen nopeammin? mutta ihmeen hyvä tuotto tuossa ohjaustehostimessa on.....sama tuotto siis tyhjäkäynnillä tai 4000rpm/min???
|
|
cozz
New Member
|
Post by cozz on Sept 6, 2013 22:52:06 GMT 4
no voi ryökäle sehän toimii eikä oo kovin hidaskaan....levy alas n.4sek ja levy ylös n.5sek ja voimaa on kyllä riittämiin. mutta yks juttu tässä vähän mietityttää....hydrauliikan nopeus ei muutu vaikka tyhjäkäynniltä antaa jengaa vaikka tappiin saakka niin levy ei liiku sen nopeammin? mutta ihmeen hyvä tuotto tuossa ohjaustehostimessa on.....sama tuotto siis tyhjäkäynnillä tai 4000rpm/min??? Itse olen kans tuota ohjaustehostimen pumppua miettinyt samaan käyttötarkoitukseen. Millaiset sylinterit sulla ?
|
|
|
Post by kloppi on Sept 7, 2013 10:00:26 GMT 4
no voi ryökäle sehän toimii eikä oo kovin hidaskaan....levy alas n.4sek ja levy ylös n.5sek ja voimaa on kyllä riittämiin. mutta yks juttu tässä vähän mietityttää....hydrauliikan nopeus ei muutu vaikka tyhjäkäynniltä antaa jengaa vaikka tappiin saakka niin levy ei liiku sen nopeammin? mutta ihmeen hyvä tuotto tuossa ohjaustehostimessa on.....sama tuotto siis tyhjäkäynnillä tai 4000rpm/min??? Itse olen kans tuota ohjaustehostimen pumppua miettinyt samaan käyttötarkoitukseen. Millaiset sylinterit sulla ? Oiskohan ollu mäntä 70mm varsi 40mm ja isku 350mm
|
|
cozz
New Member
|
Post by cozz on Sept 7, 2013 21:37:02 GMT 4
Aivan aivan.. tuotahan pitää itsekkin sitten kokeilla. Mulla pienemmät sylinterit niin varmaan nopeammin toimii tuo nosto ja lasku.
|
|
|
Post by kloppi on Sept 14, 2013 22:37:03 GMT 4
Aivan aivan.. tuotahan pitää itsekkin sitten kokeilla. Mulla pienemmät sylinterit niin varmaan nopeammin toimii tuo nosto ja lasku. no ei se ihan noin joutusasti toiminutkaan mitä tuossa kirjottelin....totuus on levy alas 9.sek ja ylös 6.sek joka tarkoittaa että mäntä liikkuu tuossa ajassa n.300mm mutta jos tyrkkää levy ylhäällä kellunnalle niin levy laskee hiukan joutusammin alas.
|
|
|
Post by kloppi on Sept 14, 2013 23:16:36 GMT 4
hieman kuvia ohjaustehostimen säiliön korotus linkkonttoriosasto linksylinteri link
|
|
cozz
New Member
|
Post by cozz on Sept 16, 2013 22:19:14 GMT 4
Entäs jos muutat tuon sylinterin alakorvakon lähemmäksi konetta niin nopeutuisi liikkeet. Toki nostovoima heikkenee samalla. Laitoitko ihan ATF öljyt sisään vai hydrauliöljyt ?
|
|
|
Post by kloppi on Sept 29, 2013 1:56:30 GMT 4
Entäs jos muutat tuon sylinterin alakorvakon lähemmäksi konetta niin nopeutuisi liikkeet. Toki nostovoima heikkenee samalla. Laitoitko ihan ATF öljyt sisään vai hydrauliöljyt ? ei huvittais muuttaa lähemmäs koska sen jälkeen levy ei nousis kovin ylös......ja hydeöljyt laitoin ja hyvin pelittää
|
|