|
Post by hisustaja on Feb 22, 2011 11:16:22 GMT 4
No niin elikkä olen aika uusi täällä foorumilla tosin vierailijana olen aika paljon tätä foorumia lueskellu mutta nyt kun alkoi tuo oma projektini niin arvelin rekisteröityä ja laittaa oman topikin pystyyn aijaa.com/v.php?i=002887556440.jpgElikkä tuossa on kaiken pahan alku ja juuri. Eli tollasen agrekaatin se generaattori osa sano työ sopimuksensa irti ja siitä jäi ehjä moottori, mistä arvelin ruveta jotain rakentamaan. ja suunnitelmissa oli tehdä sellanen strike pyörä missä etupää olis normi polkupyörästä, penkki puutavara kuormaimesta, voimansiirto mopon ketjulla, ja takarenkaat autosta tai kottikärrystä. Sitä en sitte ole vielä osannu päättää että kummasta. Tarkotuksena Tehä aika nollabudjetin projekti eli kaikki nurkista löytyvät ylimääräset raudat tullaan käyttämään tuohon ja tavaraa ostettais mahollisimman vähän. Innolla odotan kommentteja/mietteitä/ideoita.
|
|
|
Post by djezgo84 on Feb 22, 2011 11:36:30 GMT 4
Jos mitenkään mahdollista, niin käytä auton renkaita. Noita kottikärryn pyöriä saa olla kokoajan hitsailemassa kasaan, kun ei niitä ole tarkoitettu kulkemaan yli 5km/h ja + 50 kg. Kulutuspintakin kestää paremmin.
|
|
|
Post by Humppamies on Feb 22, 2011 22:52:01 GMT 4
Ei mulla ole ollut mitään ongelmaa kottikärryn rattaitten kanssa, kunhan on kerran käynyt saumat läpi. Auton renkaat syö muutenkin tehoa ja painaa, hyi.
|
|