|
Post by ilkkahe on Nov 26, 2007 13:29:27 GMT 4
Halvalla saat kiilahihna pyöriä, kun jostain auton moottorin raadosta nappaat, tosin, koot ovat melko rajoitetut, mutta ainakin niitä pieniä saat, esim laturin päässä on ensiö pyöräksi soveltuva versio :-)
|
|
prefix
Junior Member
|
Post by prefix on Nov 26, 2007 16:15:18 GMT 4
jännän näkönen laji. harmi ettei itteltä löydy päältä ajettavaa leikkuria. vois taas vaihteeks pysyä aiheessa. tosiaan jostain auton raadosta vois ettiä.
|
|
suhari
Junior Member
|
Post by suhari on Nov 26, 2007 18:51:50 GMT 4
Mietin justiinsa että kiinnostas kovin osallistua,itseasiassa oiskin jo yks leikkurikin "vapaana" eli vois tohon käyttää...millasia perus juttuja tarvitaan että voisi kisaan osallistua?
|
|
|
Post by hornetti on Nov 26, 2007 23:12:28 GMT 4
No nehän on Le'mans kisat yleensä eli kestävyys ajoa ja sun kierrosten määrä lasketaan sen ajan loputtua. Hmm.. Miksei sitä porukalla vois osallistuakkin kun on tossa yks raato niin siihen pitäs taka akseli tehä.. kahtoo ny.. Kovasti on faija siitä puhunut. ;D
|
|
suhari
Junior Member
|
Post by suhari on Nov 27, 2007 9:24:38 GMT 4
juup eikös noita ollu ihan peräti tossa sipoossakin..eli aika lähellä,kun talman sora alueella oli ne maxpo messut tossa syyskuussa ja siellä käytiin...alle tunti ajettiin..toi aika sisältää viell sen ku siinä lopussa jonotettiin
|
|
|
Post by hornetti on Nov 27, 2007 19:32:56 GMT 4
Juu oli tossa talmassa kun minä olin sielä kattelemassa... Äkkiä sinne kitkalla polkas kun vaan joku 10km meiltä. ;D Sattupa vielä luokkakaverin isäpuolen joukkue voittamaan. ;D Oli tämä Pienkone korjaamo Olenius. On tämä kaverin isäpuoli eräs tämän perheyrityksen omistajia kun tähän oleniuksen sukuun kuuluu.. Ne ajeli siellä semmosella oranssilla huskulla tais olla hydraulinen 4 veto?!? En tosin varmaks muista.. Ite olen ajanutkin tommosella hydrauli 4 veto koneella ja onhan se ihan mukava mutta enempi tykkäsin ajella (siis ruohoa) Tommosella takaveto huskulla kun oli NIIN paljon köykäsempi ajaa kun tuo neliveto.. Mites tässä nyt taas poiketaan aiheesta kun ruvetaan nurmikon ajosta puhumaan.. Taidanpa perustaa topicin tälle...
|
|
|
Post by Humppamies on Dec 1, 2007 16:36:12 GMT 4
Rautakaupassa myydään myös hihnapyöriä, eikä ne maailmoita maksa.
|
|