HTL
Junior Member
|
Post by HTL on Jan 14, 2013 19:51:24 GMT 4
kannattaa tukea tuota auraa kaarensuuntaisesti sekä pitkittäin. itsellä oli samanlainen ja tökkäsi jäiseen lumipenkkaan oikeastalaidasta ja meni ropellille koko levy.
|
|
|
Post by apusahis on Jan 15, 2013 13:28:30 GMT 4
Tämäkin on aivan loistava kampe! Hei millä tavalla sie oot nuo etunavat tehnyt ja mistä värkistä otettu? Kuvaa olisiko?
|
|
Devil
Full Member
|
Post by Devil on Jan 15, 2013 19:14:15 GMT 4
Eikös jokaisessa oikeassa rattorissa oo kompura? Uudemmissa isoissa kyllä. Ja sekin on perävaunun jarruja varten. Itse ostaisin jonkun 20l/min tuottavan hydraulipumpun, kakstoimisen venttiilipöydän, pari sylkkää ja tekisin nostolaitteet tai kuormaajan. Ei tarvisi ees tunnustelijaa tehdä kun tuskin tällä kynnetään ikinä. Eikä olis paha duuni tehä
|
|
|
Post by arsenix on Jan 16, 2013 2:06:39 GMT 4
Uusisa isoisa ja vanhoisa zetoreisa hytikat on kyllä tulossa, mutta ei tähän hätään oo sijottaa niin paljoa, nyt kun työt ei haittaa harrastuksia niin pitää mennä siitä mistä pääsee halvimmalla Ja kuormaajaa tosiaan oon suunnitellu, lapsuuteni aurailin kotimökillä takalanan kans ja se riitti mulle...
|
|
|
Post by arsenix on Jan 16, 2013 2:15:56 GMT 4
apusahis, etunavat on yhistelmää civicin etunapoja, alapalloniveltä ja kasaa rautaa. Rumat mutta näyttäis toimivan, ajatuksena on tehä ne kuitenki uusiksi jossain välissä, ostamalla peräkärryn navat ja tarpeeksi järiät pallonivelet nivelöintiin. Ne sitten naittaa yhteen tarpeellisella määrällä rautaa ja hitsauslisäaineita Turpaani, juu tukeminen on tarpeellista, kunhan joutaa käymään romukaupasta noutamasa sopivaa einestä, nyt keviän lumen puskemisesa ei näyttäs elävän. Auran reunasuojajuosena toimii siis civicin takajousi-iskari-paketti. Kiiinnityspisteitä sais varmaan muuttaa vähän, antaa ehkä turhankin helposti myöten ja kääntyy levy alle, mutta eipähän mee ainakaan solmuun
|
|