|
Post by paavoke on Jul 28, 2007 1:23:10 GMT 4
se on totta, jossain laati on ihan päin vittua, jotku on ihan asiallisia, mutta niistä päin helvettiä tehdyistä tulee huono maine kaikille muillekin saman laisille. en ainakaan tiedä yhtään kunnon vehettä jossa olisi jotain niinku valmistus vikaa.
|
|
|
Post by tollopeloton1 on Jan 31, 2009 17:42:44 GMT 4
Mulla on ollu samurai 110cc kohta vuon ja on kestäny ihan hyvi. syksyllä oli koneremppa mut eipä oo oikein muuta isompaa ollu
|
|
ukkoperkele
Junior Member
The God That Failed
|
Post by ukkoperkele on Feb 1, 2009 13:52:20 GMT 4
Olen samaa mieltä humppamiehen kanssa kun mulla on tuo fude ja kestänyt vitusti paremmin kun kaverin samurai, ja loncin on laadukkaampikin kun samurain kone. ja se kulkeekin kovempaa ja vääntää paremmin. Kaveri on ajanut 3 vuotta samurailla ja 1. kerran kun testasi tuota mun fudea sanoi että se on nopeampi kun samurai on ikinä ollut ja viriähän siinä ei ole mutta tulossa 25mm kassu, tietääkö joku että vaikuttaako paljon? Niin ja unohtu sanoo että ne ketkä sanoo että hajoaa heti niin käyttöohjeissakin lukee että joka ajon jälkeen kiristettävä mutterit. Ja ne vaan rällättelee eikä pidä minkään näköistä huolta. sekin kenellä pytty halkes ei varmaan minkään näköistä sisäänajoa tehty
|
|
ozqzo
New Member
|
Post by ozqzo on Feb 27, 2009 13:47:06 GMT 4
kyl ne kiinalaasekki kestää ku kiristelöö mutterit ajon jälkee huoltaa säännöllisesti... on ollu itellä 110samu 2 vuotta eikä oo ollu mitää vikaa. kaverin fuden110:pin testiajon jälkee kattoo et etuiskari vuotaa...
|
|
Devil
Full Member
|
Post by Devil on Feb 27, 2009 19:08:39 GMT 4
koskahan mahtaa taas tulla nämäkin hongkongiin myytäväks? olis munkin tarkoitus ostaa tuommoinen leikkikaluksi, mutta ukkoperkele: pitääkös nämä tiedot ees jotenkuten paikkaansa? ja ootteko sisäänajanu tämmöisiä hirveesti? kun jotkut sanoo, ettei tarvi ollenka oikeastaan, kun polkasee käyntiin ja lähtee ajaan (tietysti pulttien kiristelyn jälkeen )
|
|
|
Post by Humppamies on Feb 28, 2009 20:51:35 GMT 4
Ne jotkut ei oikein varmaan tiedä mistä puhuu. Tehtaalta kokoonpanoon lähtessäänhän osat eivät ole samankokoisia, niissä on(myöskin länsimaissa)muutaman satasen heittoja. Nyt kun moottori kasataan, siinä voi olla iso mäntä, pieni sylinteri, korkea kansi ym. Eli minkälainen kombinaatio hyvänsä. Tämän takia esim. juuri männän välys pyritään jättämään mahd. pieneksi, jotta se saadaan sisäänajovaiheessa optimaaliseksi. Voihan olla, että näillä "joillakin" on juuri esim. suuri männänvälys, jolloin sisäänajoa ei välttämättä tarvittaisikaan.
|
|
Devil
Full Member
|
Post by Devil on Mar 1, 2009 0:28:07 GMT 4
mutta ei kai nuo kovin paljoa tarvi? -vai tarviiko
|
|
|
Post by hornetti on Mar 1, 2009 17:34:35 GMT 4
Ei nuo tiedot kauheasti paikkaansa pidä.. Ei oma samurai vakiona kulkenu ku sen 70 justiinsa. Jousitus on ihan perseestä.. sillä voi hyppiä kuin hyppykepillä. Itse vaihdoin keulaan jäykemmät öljyt ja lisäsin tavallisen peräkärryn iskunvaimentimen taakse niin toimi hyvin. Jos tuollaisen ostat niin katoppa keulan hitsaussaumat. Itseltä repes parin viikon ajon jälkeen saumat ja sitte piti uudestaan hitsailla. Se vaan on ilkeä siinä kohtaa kun se keula on jo katkennut!!
|
|
ukkoperkele
Junior Member
The God That Failed
|
Post by ukkoperkele on Mar 1, 2009 17:47:24 GMT 4
|
|