jeba
Junior Member
|
Post by jeba on Sept 9, 2007 10:00:25 GMT 4
Meinasitko että tuo kestää? Ei näytä kovin tukevalta ja siihen tulee kuitenkin auton kone. Siis toi on vasta alarungon kehikko, vielä sinne tulee väli tuet yms.. Toi ei siis ole todellakaan valmis runko. ;D
|
|
|
Post by supercross on Sept 9, 2007 12:31:03 GMT 4
ei ei mutta itse olisin kuitenkin tehnyt vahvemmasta putkesta rungon
|
|
jeba
Junior Member
|
Post by jeba on Sept 9, 2007 13:34:14 GMT 4
ei ei mutta itse olisin kuitenkin tehnyt vahvemmasta putkesta rungon Seinämä vahvuus on jotain 4mm luokkaa, joten se kyllä riittää ihan hyvin tähän.. Sentään mistään umpi raudasta rupea runkoa vääntämään.
|
|
|
Post by supercross on Sept 9, 2007 13:43:26 GMT 4
ei tietenkään .. jos umpi raudastatekis niin tulis painoa ihan mahoton.. kylllä se toiki varmaan kestää kohan vaan laitat sivuttais tukeja runkoon ;D
|
|
jk
Junior Member
|
Post by jk on Sept 9, 2007 15:33:56 GMT 4
hyvä että on tekeillä myös näitä auton moottorilla varustettuja härveleitä tuohon ku saat vähä runkoa päälle niin laita lisää kuvaa.. vois mennä omaa kans taas jähä jatkamaan..
|
|
jeba
Junior Member
|
Post by jeba on Sept 9, 2007 16:00:00 GMT 4
hyvä että on tekeillä myös näitä auton moottorilla varustettuja härveleitä tuohon ku saat vähä runkoa päälle niin laita lisää kuvaa.. vois mennä omaa kans taas jähä jatkamaan.. Kuvia pyrin ottamaan joka vaiheesta ja laitan ne myös tänne näytille. Nyt tullu ohjausta hiukan värkättyä kävi civic:n ohjaus akseli suoraan Liteace:n ohjaukseen.
|
|
|
Post by supercross on Sept 9, 2007 17:22:22 GMT 4
kyllähän mä vähän luulen että toi sun entinen mönkijä projekti on se jota esittelit pv foorumilla... olenko oikeassa vai
|
|
jeba
Junior Member
|
Post by jeba on Sept 9, 2007 17:23:38 GMT 4
kyllähän mä vähän luulen että toi sun entinen mönkijä projekti on se jota esittelit pv foorumilla... olenko oikeassa vai Kyllä se oli, en missään vaiheessa väittänytkään ettei olis..
|
|
|
Post by supercross on Sept 9, 2007 18:03:31 GMT 4
eiku et vastannut kun kysyin... miks siellä ei enää pelaa ne linkit
|
|
Taneli
Junior Member
|
Post by Taneli on Sept 12, 2007 21:44:25 GMT 4
onkos edistyny mitenkään?
|
|
jeba
Junior Member
|
Post by jeba on Sept 13, 2007 8:12:49 GMT 4
onkos edistyny mitenkään? Ohjausta on jo vähän kiinnitelty ja suunniteltu. Ei viikolla kerkiä/jaksa tehdä, viikon loppusin aina pyrin rakentamaan. Nyt vkl:na ois tarkoitus saada toi ohjaus valmiiksi, tehdä runkoon tukirakenteita ja lukita takapyörät suoraan.
|
|
jeba
Junior Member
|
Post by jeba on Sept 14, 2007 14:15:49 GMT 4
Dodii nyt on taas edistytty. Takarenkaat pysyy nyt paikallaan eivätkä venkuloi, ohjaus toimii ja jarrupääsylinteri on heppailtu paikoilleen. Huomenna mahdollisesti sovitellaan jo konetta paikoilleen. Tässä kuvia: EdestäEdestä2Takaa
|
|
jeba
Junior Member
|
Post by jeba on Sept 15, 2007 18:34:25 GMT 4
Nyt on jo kone yhestä kiinnikkeestä kiinni. Pientä takapakkiakin tuli. Piti taka-akselisto kääntää toisin päin ja kiinittämään se kokonaan uudestaan. Huomenna tarkoitus saada kone kokonaan kiinni.
|
|
jeba
Junior Member
|
Post by jeba on Sept 16, 2007 17:04:40 GMT 4
Taas on edistytty. Kone on nyt kiinikkeissään, tosin vain hepattu, kun loppu puikot kesken Tuli myös tehtyä muutamat tuet taakse, pitäs ruveta pikku hiljaa olemaan jämäkkä. Polimketkin on laiteltu paikalleen. Tänään tarkoitus vielä laitella etujarrut. Kuvia: KoneTakaa
|
|
|
Post by supercross on Sept 16, 2007 17:51:10 GMT 4
ihan hyvähän tosta tulee... olet näköjään siirtynyt sisätiloihin rakentelemaan.... onhan toki sisällä parempi rakennella säällä ku säällä
|
|