|
Post by paavoke on Jul 8, 2007 18:37:38 GMT 4
Muuten, onkos tossa variaattori vai pelkkä yksi vaihe vai peräti oikeat vaihteet?
|
|
|
Post by saarikoski on Sept 19, 2007 16:55:59 GMT 4
Mun käsittääkseni tuossa motissa on vaan jonkinlainen keskipakokytkin...ihme ja kumma jaksaa kun jaksaakin lähteä paikaltaan liikkeelle kyllä lähes omin avuin..
|
|
|
Post by paavoke on Sept 19, 2007 17:29:14 GMT 4
Voiko ton ohi päästä polkemalla, jos siis toi menee pelkästään konevoimalla? Ja paljo huiput? ja oliko tossa pelkästään suora putki änärillä, vai oliko paisaria?
|
|
|
Post by paavoke on Sept 19, 2007 17:29:44 GMT 4
Ja onhan tossa fillarissa varmaan kolme vaihetta vai kuinka?
|
|
|
Post by saarikoski on Sept 23, 2007 19:57:13 GMT 4
Voiko ton ohi päästä polkemalla, jos siis toi menee pelkästään konevoimalla? Ja paljo huiput? ja oliko tossa pelkästään suora putki änärillä, vai oliko paisaria? Siis joo on kolme vaihdetta...siis itse fillarissa...moottorin välityksiinhän tuo ei vaikuta tietty... Huipuista en osaa sanoa muuta kun että teoriassa jos tuollasessa minimoton koneessa on (mutu) abaut +3heppaa ja jos isoimmalla vaihteella vielä itse kinnaa lisää vauhtia niin +60km/h ei ole mikään mahdottomuus...muistaakseni laskin keksintöä rakennellessa välityksiks koneen kierrokset 8000/rpm ja tuon 60km/h...mutta kenenkään pää ei kestä ajaa tuolla niin lujaa, runko ja pää antaa kyllä periks Tuossa moottoritilan kuvassahan näkyy vasemmalla ylhäällä änkkä...mutta todellisuudessa siinä on kaksi (3" putkesta tehtyä") "vaimenninta päällekkäin...eli ensin makokaasu menee tyhjään pönttöön ja sit päällä on ns.vaimennin josta taas pakokaasu palaa alas ja ulos laukun pohjasta... sillee
|
|
|
Post by jorppeli on Sept 23, 2007 20:24:37 GMT 4
Videoo??
|
|
|
Post by hornetti on Oct 2, 2007 18:52:38 GMT 4
Oletkos kokeillut polttakoo kummia? Komia on kyllä tää sun härveliks. Kateeks käy. Ota ihmeessä videoo nii saadaan me kateelliset kahtella sun hianoo pyörääs.
|
|