|
Post by jukkapas81 on Nov 28, 2009 15:08:18 GMT 4
Mittariston muokkausta. Pitäähän se saada vaihteiston lämpömittari Attachments:
|
|
|
Post by jukkapas81 on Nov 28, 2009 15:10:50 GMT 4
Kyllä se sinne istuu Attachments:
|
|
|
Post by jukkapas81 on Dec 20, 2009 13:24:03 GMT 4
nyt häätyy laittaa projekti jäihin perheenlisäyksen vuoksi, pitää yrittää kesällä jatkaa projektia. hyvää joulua kaikille....
|
|
juh44
Junior Member
|
Post by juh44 on Dec 21, 2009 9:39:53 GMT 4
Hmm, kyllä työkoneissa jonkinlainen kuormatila olisi oltava, eikös työkoneilla saa kuljettaa työssä tarvittavia varusteita ja polttoaineita työpaikalle? Mutta jos ei saa olla, niin pulttaa takalunkka katsastuksen ajaksi kiinni
|
|
|
Post by jukkapas81 on Dec 24, 2009 21:55:43 GMT 4
ei käsittääkseni saa olla esim jos on vaikka kuormaautosta tehty vaikka työkone vaikka hiekkapuhallukseen niin se ei kuulemma saa kuljettaa kuormatilassa puhallukseen tarvittavia hiekkoja eikä saa vetää kärryäkään johon voisi ne hiekat laittaa.... samperin sarvikuonojen maa muualla varmaan menis kiljumalla läpi. pitää perehtyä sitten kun on saanut kaikki vimosenpäälle valmiiksi. pitää muokata vielä vähän lattiaa uuden isomman syylärin takia ja saada jarrupäivitys valmiiksi. olishan se mukava päässä lumelle ajamaan mutta on tuota matkaa tallille niin paljon ja on nyt muutakin tekemistä.
|
|
|
Post by tappuri on Dec 26, 2009 21:39:55 GMT 4
Tiedän kuorma-auton joka on rekisteröity työkoneeksi ja sillä aurataan teitä. lisäksi siinä on hiekotus vehkeet ja kuorma tila on 8 mottia, sen suurempi ei kai saa olla...
|
|
|
Post by jukkapas81 on Dec 26, 2009 21:53:46 GMT 4
olen itse nähnyt auraauton josta on lava poistettu ja laitettu paino tilalle. tuo tuomio tuli suoraan ake:n joltain ylitarkastajalta se sanoi että ainut vaihtoehto olis maastoajoneuvo mutta olen todennut että helpoin saada selvyys on viedä valmiina konttorille, pähkäilkööt siellä mitä tehään. jos ei muuta niin kyllä siitä se maastoajoneuvo tehään vaikka liikkuminen on tosi rajoitettua silloin...
|
|