creed
New Member
|
Post by creed on Oct 9, 2010 19:21:06 GMT 4
Ostinpa Subaru 1800:sen. hyvä auto muuten mutta siinä p#rkelessä on maha haava tankin päällä. Rupesin miettimää millä tota paikkais: hitsaisko vai laitaisko niin sanottua paskalaakia (muuten kestääkö tuo bensaa?)
|
|
|
Post by Taisto on Oct 9, 2010 21:59:42 GMT 4
Riippuen haavasta olen itse hitsannut tai tinannut... tinaus on turvallisempi tapa. Tankki tyhjäksi ja hyvä tuuletus.Reiän ympäristö puhtaaksi teräsharjalaikalla ja kuumailmapuhaltimella pelti kuumaksi ja tinaten haava umpeen. Joskus hitsasin tankkia niin laitoin kompuran ilmapillin puhaltamaan tankin sisään- saa bensahöyryt pois. Toiset täyttää tankin vedellä ja hitsaa sitten- hitsauksen jälkeen on vain kova kuivaaminen.
|
|
savage
Junior Member
|
Post by savage on Oct 9, 2010 23:03:04 GMT 4
|
|
creed
New Member
|
Post by creed on Oct 11, 2010 17:02:12 GMT 4
Riippuen haavasta olen itse hitsannut tai tinannut... tinaus on turvallisempi tapa. Tankki tyhjäksi ja hyvä tuuletus.Reiän ympäristö puhtaaksi teräsharjalaikalla ja kuumailmapuhaltimella pelti kuumaksi ja tinaten haava umpeen. Joskus hitsasin tankkia niin laitoin kompuran ilmapillin puhaltamaan tankin sisään- saa bensahöyryt pois. Toiset täyttää tankin vedellä ja hitsaa sitten- hitsauksen jälkeen on vain kova kuivaaminen. Käytitkö tavallista koritinaa ja juotospastaa?
|
|
|
Post by Taisto on Oct 11, 2010 17:17:35 GMT 4
Tankin korjaisin pehmeällä 3mm joutostinalla. Niissäkin on eroja... Toisia saa kuumentaa todella kauan. Uskon että koritina+pasta hoitaa homman yhtähyvin. Pieni kuoppa tinattavassa paikassa helpottaa hommaa-ei karkaa joutos niin helposti.
|
|