pete83
Junior Member
|
Post by pete83 on Jul 18, 2011 18:25:23 GMT 4
millaisia lisälaitteita on porukka tehnyt nuihin omavalmisteisiin/ kaupallisiin pihakoneisiin?
itse olen vasta värkännyt kahmarin/ trukkipiikit ja tietysti kauhan.
nyt vaan satuin saamaan veljeltä 2m iskullaolevan sylinterin ja mietin mitä jännää tuolla vois keksiä
jos jollain olis joku käypänen idea mitä tuosta tekis niin saa ehdottaa..
sylkky on 60mm männällä eli ei mikään kovin painava kuitenkaan itestään kantaa helposti..
jotain trukki mastoa/ kunnon jatkopuomia oon miettiny, mutta saa ehdottaa..
sitäkin mietin, että tuon kun laittais seuraavan härvelin runkoon pitkittäin ja laittais hinaus silmukan sylinterin varren päähän niin tuolla olis näpee vetää mitä vaan mistä vaan pois, esim auto ojasta/ härveli jumista
tuo kumminkin kiskoo sen 5000kg pyöreesti..
niin ja tietty muunkinlaisia lisälaite ideoita / kuvia saa laittaa..
|
|
andhu
Junior Member
|
Post by andhu on Jul 19, 2011 0:57:40 GMT 4
Kingcattiin tehty kaivuri, joka on aika näppärä näin pihaolosuhteissa.
|
|
|
Post by sitkuura on Jul 20, 2011 13:12:03 GMT 4
11hp murrikkaan tehty alusterä leikkurin paikalle ;D Koeponnistus on vielä vaiheessa kun piti välillä ajella nurtsia, mut pikaisen kokeilun perusteella ihan jees jos vaan pyörä pitäis irtomaat liikkuu yllättävän hyvin, murskepinnastakin saa jotain irti mut kaivinkoneen jäliltä olevalle savikolle ei oikein mahda mitään toki rautaharavan voittaa
|
|
|
Post by antti83 on Jul 20, 2011 14:56:21 GMT 4
Sitkuura: Kuvia kehiin!
|
|
|
Post by sitkuura on Jul 20, 2011 15:45:40 GMT 4
Jahka jaksaa jumpata taas paikalleen.... ei tullu kuvattua ennen käyttöö jos ei vaikka toimikkaan ;D tai on solmussa kun ekan kerran näkee maata... kuvablogi.com/blog/26545/8/ <-tuolta löytyy pari kuvaa kyhäelmästä..
|
|