|
Post by Tomppa82 on Jan 18, 2007 16:00:25 GMT 4
Morjes vaan kaikille härveleiden rakentelijoille! Tässä on pitkään tullu mietittyä jos itekin semmoisen kehittelis kun nurkista löytyis ruostevikainen -64 kupla. Kovasti olen yrittänyt netistä ettiä ohjeita tommoisen vehkeen rakentamiseen, ok ymmärrän, että pelimiehet ei mitään ohjeita tarvi mutta ite en olekaan pelimies. Ainakaan autojen rakentelun saralla... Ohjeita näyttää olevan netti pullollaan mutta kun niitten pitäs olla ilmaisia, kuinkas muutenkaan. Ei kukaan olis sattunut törmäämään semmoiseen sivustoon josta vois olla hyötyä. Tommoinen olis melko likellä mitä olen miettinyt.
|
|
|
Post by Tuoppi on Jan 18, 2007 23:08:00 GMT 4
|
|
|
Post by Tomppa82 on Jan 19, 2007 0:31:13 GMT 4
Joo tuohon kulkineeseen olen myöskin tutustunut. Itellä vaan on volkkarin pohjalevy niin heikossa hapessa, että sen käyttäminen ei oikein onnistu.
Sitten tuli toinen asia kanssa mieleen tuosta putkesta. Eli onkohan asia niin, että neliö putkesta olis helpompi niputtaa kulkineen runko. Pyöreä putkihan vaati vehkeet millä taivutella sitä ja ilmeisesti liitoksienkin tekeminen on vaikeampaa ilman oikeanlaisia koneita.
|
|
|
Post by Tuoppi on Jan 21, 2007 14:43:56 GMT 4
No jos ei omista putkentaivutus vehkeitä niin kannattaa sitten varmaan tehdä siitä neliöputkesta. Siistimmän näköisenhän siitä saa kun tekee pyöreästä ja on taivutus vehkeet.
|
|
|
Post by homo on Aug 11, 2007 9:15:40 GMT 4
Kröhöm... Vehkeet.. ;D
|
|
|
Post by paavoke on Aug 11, 2007 10:59:05 GMT 4
entä sitten?
|
|