tjrun
New Member
|
Post by tjrun on Jan 3, 2012 0:16:47 GMT 4
Oon tätä foorumia lueskellu jo pari vuotta, nyt vois laittaa tuon omanki rakennelman näkyville, pahasti on rakentelut kesken ja aikaa rakentelulle ei oo koskaan liikaa Elikkäs edgen piirustuksia oon yrittäny noudattaa, välillä tieten joutuu tekemään muutoksia. Kone on zx-9r iskarit, ohjaus ja vetarit on tilattu tuolt australiasta edgen sivuilta jarrulevyt on teetetty lasercompilla nivalassa muut osat on sitten itse tehtyjä tai ostettu jostain halvalla... jos hyvin käy niin kesällä vois päästä ajamaankin, kesken olis vielä tankki, jarrut, jarruputket, vanteet taakse ja tieten noi alumiini pellit pitäs leikellä.... nii ja tietenki kaikkea pikku näpräystä olis.... kuvat: tjrun.kuvat.fi/kuvat/
|
|
|
Post by Voimala on Jan 3, 2012 1:17:34 GMT 4
Älyttömän hieno! Ja trubokin tulossa? Olisko nelikkoratkaisu ollut kova sana noilla tehoilla?
Tsemppiä rojektiin!
|
|
tjrun
New Member
|
Post by tjrun on Jan 3, 2012 1:32:07 GMT 4
Jep, tuon turbon laittelen sitten kunhan saan tuon vekottimen eka toimimaan..... se nelikko olis todellakin hyvä ratkasu, mut tulis liikaa muutoksia, siksi teen noiden kuvien mukaan et säästyy kirosanoja
|
|
|
Post by miika08 on Jan 3, 2012 16:28:46 GMT 4
Älyttömän hienoa työnjälkeä. Jatka samaan malliin!
|
|
|
Post by teponnoukka on Jan 3, 2012 20:13:08 GMT 4
Tuon albumin 31 kuvan kohdalla kyllä loksahti suu auki! Hienoa työn jälkeä kyllä on!
|
|
tjrun
New Member
|
Post by tjrun on Jan 3, 2012 20:45:23 GMT 4
ei mulla alunperin ollu mitään aikomusta laittaa tohon turboa, mutta sain ton turbon niin edullisesti et jokaisella olis ollu varaa ostaa se, 700km ollu käytössä aikasemmin....
|
|
|
Post by miika08 on Jan 4, 2012 18:11:27 GMT 4
Minkäkokosta tuo putki on mistä kaaret on tehty? Ja suuntia minkä hintasta/metri?
|
|
tjrun
New Member
|
Post by tjrun on Jan 4, 2012 19:22:05 GMT 4
toi runko on tehty 1" ja 3/4" tuubista, huono taivuttaa ku seinämä on ohutta, tieten jos jaksais aina täyttää hiekalla ni sais nätimmät mutkat, tai olis ees kunnollinen taivutin.... toi 1" seinämä on n. 2,70 ja 3/4 n. 2.30 hintaa en muista, mut kyl 200€ ainakin saa varata noihin putkiin jos tekee piirustusten mukaan... riippuen tieten et mistä ostaa ja millaset alennukset saa, ite ostin lvi-dahlilta.
|
|
|
Post by Taisto on Jan 4, 2012 20:20:39 GMT 4
On kyllä hieno!
|
|
zx12
New Member
|
Post by zx12 on Jan 4, 2012 22:13:43 GMT 4
Onpa kyllä todella hienoa jälkeä! Harmittaa kyllä jälkeenpäin ku ei tullu tehtyä tälläistä barracudaa..Varmaa paaljo kevyempiki ku tuo piranhan runkomalli. Nooh samalla koneella mennään ainaki. ;D Ja onhan tuo turbottaminen itelläki käyny mielessä,mutta kahtoa nyt.
|
|
tjrun
New Member
|
Post by tjrun on Jan 4, 2012 23:26:31 GMT 4
Kiitosta kehuista, kiva kuulla ettei ihan hirvee oo, ku ite katselee ni huomaa vaan virheet..... en tiiä onkos kevyempi, mut taitaa liikahtaa ihan kummalla rungolla tahansa joo sama kone, toi on F1 mallia ja 9300 km ajettu, tai ainaki nii myyjä väitti ja mittarissaki näyttäs olevan sama lukema...
|
|
andhu
Junior Member
|
Post by andhu on Jan 6, 2012 0:20:11 GMT 4
Siistiä työnjälkeä! Putkentaivutus vinkki: www.youtube.com/watch?v=CcRI8pbyvFg Täytyy varmaan kohta puoliin ruveta haalimaan itelle taivutin ja ruveta rakentamaan prätkän koneellinen barracuda...
|
|
tjrun
New Member
|
Post by tjrun on Jan 6, 2012 1:26:20 GMT 4
kuulostaa hyvältä, mut omasta kokemuksesta voin sanoa et ei kannata tehdä kovinkaan nopeesti, meinaan vaan et alkaa ahistamaan se rahanmeno, mulla tosin oli sellanen tilanne et muutin ja sain ekan oman tallini, vuosi eteenpäin alotin barran rakentelun.... työkaluja oon hankkinu sitten aina ku tarvin, eka ostin ton taivuttimen ja sit seuraava olikin heti pylväsporakone ja sit sorvi.... noi kolme on pakolliset hankinnat ellei jollain toisella teetä osia.... mut todella mielenkiintonen rojekti, ite oon ihan hulluna tohon sorvailu hommaan, ei varmaan koskaan olis tullu opeteltua ees ilman tätä rojektia, nyt vaan tekis mieli jyrsin hommata mut toi raha on ikuinen ongelma kiitos linkistä pitää kokeilla tässä kunhan kerkee
|
|
andhu
Junior Member
|
Post by andhu on Jan 6, 2012 19:40:14 GMT 4
Jeps, tarkotus on tehdä ihan rauhassa, vaikka enstalveks valmiiksi. Miksei kesäksikin jo? Koneeksi tarkotus laittaa ilmajäähy väh. 600cc. Ja tasauspyörästöä oon suunnitellut myös.
|
|
tjrun
New Member
|
Post by tjrun on Jan 6, 2012 21:00:01 GMT 4
ei sit muutaku tekemään alan jo odottelemaan kuvia, mun mielestä toi barra on ihan hieno runkomalli.... siin ohjeessa tais olla et ilmajäähy ei oo ihan parahaimpia vaihtoehtoja...
|
|