|
Post by JunnuR on Mar 10, 2007 22:09:29 GMT 4
No terve kaikille! Oon uus tällä palstalla, mutta pitkään oon tätä lukenut.
Pakko selittää hiukan historiaa, että päästää nykyisyyteen... Mulla oli joskus sellanen 90 vuosimallin GSXR 750 Suzuki.
Alkuun se kulki kivasti mutta totuin siihen. Sen tehoon siis. Asensin siihen 1100 cc koneen. Kesä mentiin taas ja tyytyväinen olin.
Tuli taas talvi ja oli tekemisen puute. Piti kokeilla mopoa virittää. Luin jostain että isot pojat kertoi että turpolla irtoaa mopon koneesta eniten tehoa. Sellanen piti saada..
Hyvin toimi peli ajokauden verran. Kaikki tarinat saa loppunsa, niin myös tämä.
gixi meni myyntiin, vakio koneella. Turpo kone jäi aitan nurkkaan lojumaan. Nyt "keksin" sille käyttöä.
Rakennan sellasen crosskart auton. Sellasessa tuo pääsisi oikeuksiinsa. Kone siis. Samalla vois lisätä kuulerin ja ahtoja...
Tuollanen crosskart vehe vaatii nelivedon! Eli eli.. Kysymys kuuluu...
Mistä löydän sopivan etu- ja takaperän projektiini? En usko että jonkun mönkijän perät kestää tehojen 10 kertaistamisen...
Neuvoja kaivataan.. niiden perien pitää olla suht halpoja ja kevyitä..
|
|
|
Post by Tuoppi on Mar 11, 2007 22:48:39 GMT 4
Kannattaa varmaan laittaa sierran, bmw:n, mersun tai jonkun muun erillisjousitetun auton perä ja ottaa samasta vehkeestä vetoakselit ja lyhentää ne sopivan mittaisiksi.
|
|
miksu
New Member
|
Post by miksu on Mar 13, 2007 21:27:13 GMT 4
ite tekisin vaa kylmäst takavetosen leikkikalun pyörän moottorist ku tunnetust ei siitä irtoo vääntöö ku älyttömil kiekoil nii ei välttämättä nelivetosen oikee parhaimmillaa
|
|
Marko
Junior Member
Tikua putkeen!!!
|
Post by Marko on Mar 16, 2007 12:08:26 GMT 4
Toisaalta tollasessa turbotettussa pyörän myllyssä on voimaa huolella...
|
|