|
Post by Voimala on Nov 25, 2012 0:56:12 GMT 4
Upeaa jälkeä! Jotain tuollaista olen itsekin tuuminut toteuttavani. Mahtava!
|
|
Selly
Junior Member
|
Post by Selly on Nov 25, 2012 19:12:14 GMT 4
Helvetin komeaa työtä! Mitäs konepuolelle on asetettu tehotavoitteita?
Kai on jo Gopro tai vastaava hankittu onboard-pätkää varten?
|
|
|
Post by staarlet on Nov 29, 2012 18:00:56 GMT 4
Vinssin kita on tarkoituksella yläällä kun meinasin jonkun sortin lumiauran tehä tohon et ois jotain hyötykäyttöäkin. Tehoja pitäis noilla pikku vireillä olla jotain 110hv jos sillä ees alkuun pääsis. Varmaan ahettava jos kovin laiskalta vaikuttaa. Semmonen pikku HDkamera on hankinnassa, jotain kiinan kopioita katellu ebaystä kun ei taida hennoa tota Goproota ostaa. Ja jotain edistystäkin tapahtunut Vanteet ois nyt väriä vaille valmiit, 7"eteen ja 8.5"taskse. Yllättävän suorat tuli, kuitenkin ekat vanteet mitkä tuli levitettyä
|
|
|
Post by staarlet on Nov 30, 2012 17:45:18 GMT 4
|
|
|
Post by Humppamies on Dec 1, 2012 18:45:24 GMT 4
Niin kuin moni on jo sanonut, komia on! Monesti ei näe noin huolella hiottua ulkomuotoa näissä vehkeissä. Eikä ole täältäpäin moittimista muussakaan.
|
|
mf
New Member
|
Post by mf on Dec 5, 2012 19:21:41 GMT 4
Hieno peli tulossa.Väriä pintaan ja jäälle.
|
|
|
Post by staarlet on Dec 7, 2012 18:24:09 GMT 4
talvi tulee ja vehkeet ei valmistu Jotain edistystä kuitenkin, vähän keulan mallia sovittelin pahvista. Lasikuidusta olin aatellu sen tehä. Saa nähä miten onnistuu ekakertalaiselta lasikuidulla sotkeminen. Pakosarja olis nyt laipan oikasua vaille valmis. Termostaatti kotelon kannen joutu tekee et sai vesilähdön parempaan suuntaan.
|
|
Taneli
Junior Member
|
Post by Taneli on Dec 7, 2012 19:40:43 GMT 4
Itse olen kuidun kanssa melko paljon lätrännyt ja voin sanoa että eikun vaan luottavaisin mielin hommiin. Loppujenlopuksi helppoa ja yksinkertaista hommaa. Tuossa sinun tapauksessa on minun mielestä 2 hyvää tapaa tehdä homma. Toinen on että teet tukevan muotin, vaikkapa niin että teet rungon puusta, pahvia päälle ja sen päällystät pakkausteipillä josta kuitu helposti irtoaa. Toinen vaihtoehto on että teet halutun muotoisen kehikon puusta tai metallista, pingotat siihen päälle jonkun kankaan joka on hieman elastista. Sen sitten kastelet hartsilla, odotat että se kovettuu ja sitten lyöt sen päälle pari kerrosta mattoa. kelkkalehti.com/keskustelu/index.php?topic=13253.210 tuossa topicissa on tehty kankaan avulla, tosin ei niin hyvin kun vois tehdä. Jälkimmäisellä systeemillä on tullu tehtyä auton ovipahveja jonkun verran, varsin kätevä ja toimiva. Ja on kyllä hemmetin komea auto!
|
|
Taneli
Junior Member
|
Post by Taneli on Dec 7, 2012 19:46:20 GMT 4
|
|
|
Post by staarlet on Dec 19, 2012 19:01:27 GMT 4
|
|
erkka
Junior Member
|
Post by erkka on Dec 19, 2012 23:21:42 GMT 4
Pisti tuossa takapään rakenteessa silmään yksi kohta, suosittelisin pientä kulmavahviketta tuon takana olevan vaakapalkin ja siitä alaspäin tukivarren kumipuslalle menevän pystyputken kulmaan. Tuon kun vedät kunnon sivuluisussa päin jotain töppärettä niin olen melkein varma että tuosta kulmakohdasta antaa periksi tai ainakin taipuu
|
|
|
Post by pertsa89 on Mar 10, 2013 12:52:41 GMT 4
mites rojekti etenee? ei ole aikoihin päivitystä/ kuvia tullunna? joko olet koe ajolle päässy?
olen uusi tällä sivustolla ja innolla seurannu/ odottanut päivitystä, kun mm, sait minut tekemään putkiauton, kun olet jaksanut tehdä niin hyvän näköistä jälkeä että ei voi kun vain kunnioittaa =) ps, en ole suoranaisesti matkinut sinua vaan otin hieman mallia =)
|
|
|
Post by staarlet on Mar 11, 2013 21:18:55 GMT 4
Joo vähän on huonosti edenyt tämäkin rojekti kun ollu muitakin vehkeitä nyt levällään tallissa. Tällä hetkellä purettuna atomeiks koko vehe ja pellit hitsailtu ja kittailtu suurin piirtein valmiiks. Ei ois paljoa enää et pääsis maalaamaan. Mallia saa ottaa jos miellyttää.
|
|
|
Post by pertsa89 on Mar 12, 2013 19:47:55 GMT 4
Juu mallia on otettu vähän, ei kyllä minun vehkeestä nuin hyvän näköstä saa millään, mutta se on hyvä jos jaksat tehdä kunnolla kaikki, tulee ainaski hiton hieno vemputin =)
jokos oot tuota kuidutusta tehnynnä? ite kuiduttanu melkein koko elämän niin on kuitu hommat hanskasa että jos tulee mieleen jotain kysymyksiä nii kysy. toivottavasti saat rojektia etiä käsin että saadaan kuvia =)
|
|
|
Post by staarlet on Oct 9, 2013 17:01:08 GMT 4
Lähes vuoden hiljaiselon jälkeen tämäkin rojekti on pikkusen edennyt. Runko nyt maalissa ja etenee taas hitaasti mutta epävarmasti. Väri nato green RAL 6031 mattana
|
|