miskah
Junior Member
|
Post by miskah on May 31, 2013 16:55:38 GMT 4
Kyselin flowfitonlinesta että mitä maksais kakkosryhmän kolmoispumppu, 19+11+6. Meinasivat että 325€. Paljonkohan tuohon mahtaa tulla veroa, ja tuleeko siihen mitään muita maksuja? Toimituskuluja ei ole mutta voiko siihen tulla jotain tullia tai muuta vastaavaa.
pumppu olis tulossa tuohon mun pihakoneeseen, isoin ajolle toinen työhydrauliikalle ja kolmas orbitrolille, nuo koot on kyllä aika hihasta vedettyjä, en tiedä vielä minkäkokoinen orbi ja ohjaussylinteri mulle edes on tulossa..
|
|
|
Post by turbodiesel on May 31, 2013 17:18:26 GMT 4
Ite tilasin viime syksynä halkaisukoneeseen sylinterin ja siihen sisältyi toimitus kotiovelle samaan hintaan. Ei tullut mitään ekstra verojakaan... Oli kyllä tosi edullinen verrattuna kotimaan tarjontaan. Laadusta en voi vielä sanoa mitään kun on ollut vielä niin vähällä käytöllä. Voi olla että näissä halvoissa sylkyissä varren kromaus on ohkasempi ja ei ole tietoa karkaisusta yms. Itse aattelin ainakin tilata omaan pihakoneeseen hyde kamat tuolta, kunhan saan laitosta vaan vähän vielä eteenpäin. Tuoltaa saa koko koneen hydrauliikat uutena samaan hintaa, kun ympäri suomea yrittää haalia käytettynä.
|
|
miskah
Junior Member
|
Post by miskah on May 31, 2013 18:17:19 GMT 4
Mutta eikös nuo ole alv 0 hintoja? Vai oonko mää nyt ihan pihalla
|
|
|
Post by turbodiesel on May 31, 2013 18:57:10 GMT 4
Pitää kaivella lasku jostain s-postin syövereistä ja katsoa miten se meni. Eihän alvi ole mikään ylimääräinen vero
|
|
miskah
Junior Member
|
Post by miskah on May 31, 2013 19:08:56 GMT 4
no kaikki vero on ylimääräistä ;D
|
|
|
Post by turbodiesel on May 31, 2013 19:13:32 GMT 4
Joo itellä jääny tuo alvi maksamatta Siellä check outissa on boxi johon voi laittaa ruksin jos ei halua maksaa VAT:tia, varmaan tarkoitettu ulkomaankauppaan tai yrityksille, tai jotain... Ei tuo KRP ainakaan ole vielä oven takana kolkutellu maksamattomia veroja...
|
|
miskah
Junior Member
|
Post by miskah on May 31, 2013 19:16:14 GMT 4
jaa, voi olla ettei uskalla sitä ruksia kummiskaan laittaa.. ;D
|
|