|
Post by hornetti on Oct 17, 2007 0:22:33 GMT 4
Ja sen verran vielä että kaljat saadaan kavereilta ku ollaan tarpeeks hyvissä väleissä. ;D Parille kaverille hommasin 9+ teknisestä kun hitsasin niitten lapiot kasaan (normaalia parempaa jälkeä kuin muilla). Opettaja vaan totes niille että helvetin hyvin teijät on opetettu hitsaan että missäs ootte opetellut niin sanoivat että minun luona opetelleet mukamas. ;D Mutta näinpä saa taas vetää kaljaa pitkät viikonloput. ;D
|
|
|
Post by paavoke on Oct 17, 2007 23:51:28 GMT 4
On sulla reiluja kavereita, mun kaverit on taas saatanan kaljaveikkoja, kunnon apinoita. Päin vastoin, ne vie mun kaljat... Ja tosta kässästä, ysihän se on yleensä ollut, tänäänkin kässän ope huuti kuin perkele, YLIPÄÄLLIKKÖ paavo, ja kaikki katto että mitä vittua, ja menin sitte kysyy että mitäs ny, no se sano että sä vastaat että kaikki on nyt siistiä täällä, ja mä sitte kone salia putsaamaan, ja puolen minuutin päästä kuuluu käsky näkemiin, ja sitte siellä kiroilin ja siivosin sen loppuu ku muut läks menee, mutta tuskin YLIPÄÄLLIKKÖ titteli huonontaa numeroa, muutenkin kun olen kässässä toiseksi ainut super ryhmäläinen, tai siis semmonen että on neljä tuntii viikos ku muilla kaks, ja näin ollen joudun aina toimimaan apu opettajana ja näyttää pölvästeille että miten käsi saha toimii jne... Ei se super ryhmäläisyys huononna numbaa sekään.
|
|
|
Post by paavoke on Oct 18, 2007 17:03:48 GMT 4
Perkele! Pitää vissiin vetästä huomen känni päälle, ja tossa jätkien kaa suunniteltiin että vois olla semmonen että yhistetty sauna/leffa/ryyppäys ilta meillä, ja kaupungissakin vois kävästä, mutta pitää nyt kattoa miten mutsi on himas, ettei turhaa lässytystä tule, ja 16v veli hakee kaljat. Ja olen huomannut ratkaisun vitutukseen, kun juo kaljaa pullon pari päivässä, niin ei vituta, ja kun menee nukkumaan niin ei tarvi venata minsaakaan kun nukahtaa jne. Mistään alkoholismista tässä ei ole kyse, mutta pitkän päivän jälkeen maistuu huurteinen kalja hyvin, rokin soidessa.
|
|
|
Post by paavoke on Nov 10, 2007 20:06:11 GMT 4
Puuttuu vaan moottori, motiivi, rahoitus, aika, työtilat, sohva, tarvikkeet, voiman siirto jne...
|
|
|
Post by paavoke on Nov 10, 2007 20:58:45 GMT 4
Kirjota googlee laakeri, sielt tulee monen laisia laakeri kauppoja...
|
|
|
Post by paavoke on Nov 10, 2007 21:50:18 GMT 4
Meinaatko että mihin on menny uusio käyttöön pyörä? Siihen mun motukkaan vain? Sen laakerit on ruohonleikkurin renkaista, ja niissä on kuulat ja saatanasti välystä ja kitkaa.
|
|
|
Post by paavoke on Nov 10, 2007 23:44:55 GMT 4
Jaa, meinasitko tommosia laakereita löytyvän pyörästä tai leikkureista? On semmosen näkösiä että on kumma fillari josta löytyy.
|
|
|
Post by paavoke on Jul 1, 2008 1:38:08 GMT 4
No nyt sitte tuli uutta intoa känni sohvalle... Huomenna ostanen kolaroidun kiinan skootterin, siintä tekniikka. Ja kans hommaan veljeltä semmosen rollaattorin, mistä saan ohjauksen, 8" ilma renkaat jarruilla jne... Runkoa varten löytyy kyllä rautaa jne.. Sohva vielä uupuisi, mutta, voi olla, että puiston penkillä mennään, se on kuitenkin kait hieman köykäsempi kuin sohva.. Projektin etenemisestä alan taas postailemaan tänne, en ole kerenny pitkään aikaan mitään kirjotella..
|
|