|
Post by Tompo79 on Jun 11, 2006 23:15:34 GMT 4
Pihalla seisoo Fiat Uno mistä olen jo pitkään ajatellut alkavani työstää härveliä. Ongelmana on kuitenkin se, että olen ajatellut härvelin olevan neliveto ja automaatti. Eli Unon tekniikka pitkittäin ja perään automaattilaatikko+jakolaatikko maastoa varten. Vinkkejä kaivataa lähinnä tuon automaattilaatikon kanssa. Olen ajatellut vanhan variaattorivolvon laatikkoa. Onko kenelläkään kokemuksia kuinka onnistuisi kivuttovimmin...
|
|
amis
Junior Member
|
Post by amis on Jun 11, 2006 23:53:22 GMT 4
Ymmärsinkö oikein että aiot laittaa unon koneen, jonkun tomaatti lootan ja sen perään jakolaatikon? Kuinka isoa härveliä oot tekemässä? Itse lähtisin kyllä etsiskelemään valmista kone+autom.laatikko pakettia... Vaikka f***in 2,3v6+automaatti tms. soppeli pikku kattila missä vähän on voimaakin
|
|
xeeda
New Member
|
Post by xeeda on Oct 24, 2006 21:12:19 GMT 4
Niin pääset kivuttomimmin kun ostat ruttutukusta paskaks ajetun kelkan ja tilaat netistä putkiksen piirrustukset (40e) ja sitte laitat osat kiinni kato kelkas tulee valmiina jouset ja jarrut ja näin vòila!
|
|
|
Post by Vieraileva tekija on Oct 28, 2006 14:29:00 GMT 4
Jos nimen omaan Unosta haluaa tehdä niin mikäs siinä. Helpoimmalla siitä tosiaan pääsee edellisten vinkkien mukaan, mutta mitä iloa on rakentaa härveli jota ei itse ole suunnitellut, kehittänyt? Minä en osaa auttaa laatikon sovittamisessa, mutta onnistut kyllä kun vain tarpeeksi yrität. Jos ensimmäinen yritys epäonnistuu niin pidät hetken taukoa, mietit mikä meni vikaan ja yrität uudelleen. Tätä toistaen niin kauan kunnes onnistuu tai riittää rahaa ja innostusta tehdä joistain toisista värkeistä.
|
|