suhari
Junior Member
|
Post by suhari on May 3, 2008 18:26:09 GMT 4
Kone kiinni ja baanalle Kivaa tahtia tää edistyny ja huolellista työtä,ei voi muuta sanoo mitä oon tässä seuraillu =)
|
|
salkku
Junior Member
|
Post by salkku on May 3, 2008 22:08:50 GMT 4
ihan näppärän näköne peli. mikäs toi kissa tos yhdes kuvas on? ;D
|
|
|
Post by gorak on May 4, 2008 0:05:40 GMT 4
nätti peli.. onks se kone joskus ollu paikollaanki ja pelaakos se?? Juu kone on ollu paikallaan. Ollaan tavallaan rakennettu toi putkis ton koneen ympärille (selvii ku kattelee ekoja kuvia). Irrotettiin kone maalausta hiekkapuhallusta/maalausta varten. Ja toi auto on ihan ajettu toho et pitäis kyl toimia. Jos ei jostain syystä toimi niin tekniikan luovuttaja on tiedossa.
|
|
Devil
Full Member
|
Post by Devil on May 8, 2008 23:32:02 GMT 4
iskareitahan voi ''löystää'' vähentämällä öljyn määrää. poraa iskarin alapäähän reikä, ja mittaa keittiön desimitalla paljon tulee pihalle on ehkä vähän hankala paikoilla, mut irrota iskari
|
|
|
Post by gorak on May 10, 2008 0:09:47 GMT 4
iskareitahan voi ''löystää'' vähentämällä öljyn määrää. poraa iskarin alapäähän reikä, ja mittaa keittiön desimitalla paljon tulee pihalle on ehkä vähän hankala paikoilla, mut irrota iskari Tota tota öö... niin tarkotus olis saada alustaa vähä löysemmäks ja toho hommaa käy löysemmät/pienemmät jouset. ei tol iskarin tyhjennyksellä oikee saa ku kuolleen iskarin Nytten kun laitoin koneen takas paikalleen niin takapäästä tuli vähän pehmeempi. voi olla että menee ihan vakio jousilla.. eteen pitää viellä ostaa uudet iskarit
|
|
|
Post by gorak on May 10, 2008 0:24:21 GMT 4
Jatkuu (moottori paikoilleen) Morot ja zau! Eli juttu alkaa takatukien irrotuksella, jotta saadaan kone takaisin paikalleen ilman ylimääräisiä tappeluita. Sitten oli vuorossa koneen siirtämiinen tunkille. Sen jälkeen kone tökätään takapäähän ja pienellä sovitelulla paikalleen ;D Kuulostaa yksin kertaiselta ja sitä se olikin. Sen jälkeen takatuet takaisin paikalleen klik. Sitten viellä muutama yleiskuva kun moottori on paikallaan. Klik klik klik. Ei oll paha rasti vaikka yksin ton tonne sähläsinkin Huomenna olisi tarkotus laittaa pohjalevy paikalleen ja penkki niin pääsee suunittelemaan vivustoja sun muita. Eli huomenna lisää.
|
|
Devil
Full Member
|
Post by Devil on May 10, 2008 0:51:28 GMT 4
kauankos sä tota värkkäilit? entä, mitä kaasua sul on hitsissä? mulla on yleensä auttanut, kun on ollut öljyä vähemmän. ainakin mopon etupumpuissa
|
|
|
Post by gorak on May 10, 2008 10:37:11 GMT 4
kauankos sä tota värkkäilit? entä, mitä kaasua sul on hitsissä? mulla on yleensä auttanut, kun on ollut öljyä vähemmän. ainakin mopon etupumpuissa Mitähä tos olis menny aikaa, tunti vissii.. Meil on hitsissä hiilidioksidia. Vähän vaikeempi hitsata mutta onnistuu hyvin. Juu iskarit toimii ihan hyvin mutta takajouset voi olla turhan jäykät. Etu-akselista otettiikin muutamana jousi pois niin tuli mukavan pehmee. (kuplan etu-akseli) Etee viellä pitää ostaa uudet iskarit. On meinaa ihan kuolleet.
|
|
Devil
Full Member
|
Post by Devil on May 10, 2008 10:54:09 GMT 4
mä tarkotin, et kuin kauan sä tätä koko härveliä väsäsit
|
|
|
Post by gorak on May 10, 2008 23:19:46 GMT 4
mä tarkotin, et kuin kauan sä tätä koko härveliä väsäsit No mikä tossa ekassa viestissa on päiväys. siitä varmaa pariviikkoo takas päin. Ollaan tehty proidin ja frendin kanssa viikonloppusin ku on ollu aikaa
|
|
|
Post by gorak on May 10, 2008 23:36:30 GMT 4
Pieni jatko kertomus Eli seuraavaksi oli luvassa koneen pesu. Pesun jälkeen huomattiin että alakerta on ollut ainakin joskus auki (punaista tiivisteliimaa lohkon ja laatikon välissä) ja peräkin on ollut joskus auki koska perän "luukun" välistä näkyi kanssa uusi tiivisteliima. Muutama kuva puhtaasta koneesta Klik Klik Klik . Sitten pohjalevyn kiinitys paikalleen. Sen jälkeen oli luvassa penkki Klik. Samalla huomattiin että penkki on aika lähellä ylävesiletkun kiinitys mestaa. Mutta eiköhän toho saa mutkan tehtyä väliin. Ja ennenku kukaan viisastelee tuosta pohjalevystä niin sanottakoon että kun löytyy jostain edullisesti täkkilevyä niin se vaihtuu semmosseen. Mutta varmaan ensimetrit menee tolla pohjalla.
|
|
Devil
Full Member
|
Post by Devil on May 16, 2008 9:10:49 GMT 4
onks muka saabisa siivat ja kiilahihna koneen ''takana'' eli koneen ja rintapellin välissä? hieno siiva muuten tuossa kampuralla. mulla on samanmoisia ;D
|
|
|
Post by gorak on May 16, 2008 16:36:11 GMT 4
onks muka saabisa siivat ja kiilahihna koneen ''takana'' eli koneen ja rintapellin välissä? hieno siiva muuten tuossa kampuralla. mulla on samanmoisia ;D Näinhän se on tuossa sabassa tos kampuran siimapyörässä on 3 kiilahihnan paikkaa. 2 kpl kulkee vesipumppu/laturi väliä ja 1 mikä on tosta poistettu niin tehostajalle. Sijaitsisi koneen oikealla puolella takaa päin katsottuna.
|
|
|
Post by gorak on May 24, 2008 20:39:02 GMT 4
Jatkoa Projekti vaihevivusto. Eli ensimmäinen versio duunattuna, viellä vähän kehitys asteella. Vivustossa on vähän takertelua ja väliää. Mutta tässä olis Ekat huonolaatuset kuvat. Parempia kuvia huomenissa. Jep Eli tämä vaihelaatikon pää härdelli. Ja tässä sitten vaihekepin pää, sama paikka eri kulmasta. Ja sitten vielä tämä "vaihetanko". Vaihekeppiä pitä lyhentää viellä ja tuota takapään vivustoa pitää viellä fiksata. Mutta kyl se siitä alkaa pikkuhiljaa alkaa rakentua. Tuli samalla siivottua ylimääräiset johdot pois, ei hirveästi jäännyt piuhojen vetelyä.
|
|
Devil
Full Member
|
Post by Devil on May 24, 2008 21:12:23 GMT 4
onks muka saabisa siivat ja kiilahihna koneen ''takana'' eli koneen ja rintapellin välissä? hieno siiva muuten tuossa kampuralla. mulla on samanmoisia ;D Näinhän se on tuossa sabassa tos kampuran siimapyörässä on 3 kiilahihnan paikkaa. 2 kpl kulkee vesipumppu/laturi väliä ja 1 mikä on tosta poistettu niin tehostajalle. Sijaitsisi koneen oikealla puolella takaa päin katsottuna. eli siis sen takia tuossa on siivassa on kolme (3) jenkallista reikää, ja murtunut tiivisterengas. mulla meni yks semmoinen mikroauto 190cc:hen
|
|