Taneli
Junior Member
|
Post by Taneli on Sept 9, 2007 13:45:34 GMT 4
En oo kokeillu sitten sen kun projektia alettiin väsäämään. Kyllä sen pitäs toimia, koska siihen ei oo tullu mitään muutoksia paitsi imukaula.
|
|
Taneli
Junior Member
|
Post by Taneli on Sept 9, 2007 13:51:28 GMT 4
No keskiviikkona sitä kokeillaan ja ollaan kaverin kanssa tuo kahestaan väsätty ja keskiviikkona meillä on samaan aikaan tunnit niin sillon ois tarkotus kokeilla toivotaan että se toimii.
|
|
Taneli
Junior Member
|
Post by Taneli on Sept 9, 2007 13:54:00 GMT 4
ja ei olla kehattu laittaa öljyä koneeseen vielä kun sitä on jouduttu vekslaamaan vähän joka suuntaan viime aikoina niin se on yks syy siihen miks ei oo tullu kokeiltua
|
|
Taneli
Junior Member
|
Post by Taneli on Sept 10, 2007 21:01:45 GMT 4
Nyt on laakerit asennettu ja kyllä pelaa! Kaveri oli kiinnittäny tankin ja sitä minä vielä muutan koska se on liian paljon sivulla. Härveliin tulee vielä uus penkki varmaan vanerista. Keskiviikkona otan kuvia ja videoo kun ajetaan eka koeajo Keskiviikkona jos se toimii niin härveli puretaan palasiks ja sitten viimeistellään se.
|
|
Taneli
Junior Member
|
Post by Taneli on Sept 12, 2007 19:32:18 GMT 4
Ei en ajanu Tuli semmonen onkelma että takarengas alko lieppaamaan ihan perkeleesti ja sitten lens ketjut mehtään mutta moottori toimii. Perjantaina ois tarkotus korjata se lieppaus ja sitten härveli tuodaan meille ja hiekkapuhalletaan maalataan, yms.
|
|
Taneli
Junior Member
|
Post by Taneli on Sept 15, 2007 13:01:19 GMT 4
Ei olla vielä maalattu. Eilen purettiin stiga osiksi ja hiekkapuhallettiin se. Huomenna olis tarkoitus aloittaa maalaaminen. Ei koeajettu kun huomattiin semmonen juttu että tarvii tehä ensin muutama ketjun ohjuri.
|
|
|
Post by hornetti on Oct 1, 2007 21:19:35 GMT 4
Eikös se härpäke kannattaisi ennen koe ajaa että toimii ja sitten maalata ettei mee hieno maalipinta saumojen takia pilalle?
|
|
|
Post by hullu on Oct 4, 2007 17:47:26 GMT 4
missäsäs vaiheessa tämä menee
|
|
|
Post by zuippa on Oct 13, 2007 10:34:42 GMT 4
voisitko lähettää mulle vähän ohjeita ja kuvia sähköpostiini??kun stiga olis jo mut ohjeet ja kone puuttuuu!!!!että minkäläista konetta vois käyttää vaaka asennossa?? oliskoha b&s hyvä!!!!!!! ja mistä sais? (sähköposti on zuinobonus@hotmail.com)
|
|
|
Post by hornetti on Oct 14, 2007 23:30:17 GMT 4
No mä luulen että mankin koneella ois helpompi tehä. Katoppas tästä samasta härveli esittelyt osiosta stinkey topic niin se ois mun mielestä helpompi tehä. Ja mä luulen että tämän härveli rakentajan ohjeet on tullut ihan päästä kuten monella muullakin härvelirakentajalla.
|
|
|
Post by zuippa on Oct 15, 2007 18:31:16 GMT 4
selma pitää katsoa sitten sieltä!!!
|
|
|
Post by hornetti on Nov 18, 2007 21:27:02 GMT 4
No luuletkos että tuo on vakio kaasari/imukaula? Johan helvetti jokainen ruohonleikkuri maksais varmaan 200e enempi tommosilla kaasareilla ja käsintehdyillä imukauloilla. Hienosti oot toteuttanu ton imukaulan. Itekki pitäs tohon jyystimeen tehä imukaula. Onko muuten mikä kaasari? Näyttäs ehkä vähän joltain lortolta mutta se on kyllä läpällä. Ilmeisesti jostain vanhemmasta moposta?
|
|
|
Post by supercross on Nov 18, 2007 23:37:32 GMT 4
joo.. sorkke.. luulin tota vakio kaasariksi mutta vähän ihmettelin että ei tavallisesti kyllä ruohonleikkurissa ruukaa olla tollaista kaasaria.. ja imukailasta ja pakarista kylä tiesin et ne on made by ihan itse... mut kun vakiokaasari+tnkki paketin kääntää niin pitääkö tehdä jokin imukaila vai miten se pitää toteuttaa
|
|
|
Post by supercross on Nov 18, 2007 23:42:53 GMT 4
???muuten miksi hornetti et ollut kirjautunut kun kirjoitit edellisen viestin vai oliko se nähkääs joku muu käyttäjä
|
|
|
Post by hornetti on Nov 18, 2007 23:50:26 GMT 4
Olin papalla enkä jaksanut. Noh riippuu tietty sun koneestas mutta mun tossa yhessä ruohonleikkurin koneessa on kehällä kiristetty imukaulaan että pulttia vaan vähän höllää ja kääntää mutta kaikissa ei näin ole. Perkele pitäsköhän sekin kone herätelllä ja virittää johonkin.. Ehkä tuommonen stiga härveli mahtollisesti jos jää samuraista takahaarukka ylimääräseks.. Sittte vaa keskarin väsää... Noh on tässä rojektia nyt niin perkeleesti..
|
|