|
Post by supercross on Nov 18, 2007 23:53:21 GMT 4
käytä muuten suomea kun mä en ainakaan ymmärrä mitään ``höllää```yms
|
|
|
Post by hornetti on Nov 19, 2007 0:05:47 GMT 4
No kyllä se aikalailla perus suomea mielestäni on mutta pistetään nyt selvennykseksi höllää=löysentää. Kyllä minä ainakin oletan että suurin osa voorumin lukijoista ymmärtää tämän. Eikö teillä koulussa opeteta laisinkaan murretta? Meillä ainakin oli murteista koekkin 8 luokan alkukeväästä.
|
|
|
Post by supercross on Nov 19, 2007 0:17:05 GMT 4
no suoraan sanoen ymmärin aika lailla ton sanan mutta kun yleensä käytät vähän jänniä sanoja joita en aina osaa ihan oikeen tulkita.. ja ei ole mitään muurre kokeita eikä tule olemaan ;D
|
|
|
Post by hornetti on Nov 19, 2007 0:40:29 GMT 4
Jaajaa.. No sanoppas sihten kun tulloo semmosiii sanoi taas mite et DAIJAA= Stadin slangia=ymmärrä niin koitan suomenella.
|
|
|
Post by supercross on Nov 19, 2007 17:27:07 GMT 4
joo en tiedä.. äläkä kerää turhii postauksia noi turhanpäiväsil viesteil
|
|
|
Post by hornetti on Nov 19, 2007 17:46:49 GMT 4
Aika läheltä tuo pakoputki taitaa tulla jalkaa ettei vaan rupee housun lahkeet käryämään? ;D Toi taitaa tarvita kyllä pultit/ruuvit renkaaseen että pito riittää hyvin. Mietin tässä eilen illalla ett tuossahan ois helvetin hyvä semmonen teline missä ois vaikka semmonen kahtia sahattu putki ja sä hitsaisit tohon semmosen telineen sille telineelle ja sitten se teline mistä putki on sahattu kahtia laitettas sillä lailla että rengas nousee ilmaan ja näin saisit sen käyntiin ja lämpöseks ja sitten kun lähet liikkeelle niin meet tohon istumaan ja annat kaasua ja potkaset sen pois siitä telineeltä ja sit mennään. Et varmasti ymmärtänyt niin saatan väsätä paintilla siitä kuvaa.
EDIT: Muokkasin nyt vähän ettei tuu mitään riitaa mutta ennenku tommosta rupeet masa laukoon niin kannatais seurata vaikka niitä omia kirjotelmia/kommentien keräystä sillä minä olen ainakin jonkinmoista asiaa yrittänyt kirjoitella joka viestiin eikä pelkkiä hymiöitä ynm. Eikä tästä sen enempää.
|
|
|
Post by supercross on Nov 19, 2007 18:13:59 GMT 4
Aika läheltä tuo pakoputki taitaa tulla jalkaa ettei vaan rupee housun lahkeet käryämään? ;D Toi taitaa tarvita kyllä pultit/ruuvit renkaaseen että pito riittää hyvin. Mietin tässä eilen illalla ett tuossahan ois helvetin hyvä semmonen teline missä ois vaikka semmonen kahtia sahattu putki ja sä hitsaisit tohon semmosen telineen sille telineelle ja sitten se teline mistä putki on sahattu kahtia laitettas sillä lailla että rengas nousee ilmaan ja näin saisit sen käyntiin ja lämpöseks ja sitten kun lähet liikkeelle niin meet tohon istumaan ja annat kaasua ja potkaset sen pois siitä telineeltä ja sit mennään. Et varmasti ymmärtänyt niin saatan väsätä paintilla siitä kuvaa. EDIT: Muokkasin nyt vähän ettei tuu mitään riitaa mutta ennenku tommosta rupeet masa laukoon niin kannatais seurata vaikka niitä omia kirjotelmia/kommentien keräystä sillä minä olen ainakin jonkinmoista asiaa yrittänyt kirjoitella joka viestiin eikä pelkkiä hymiöitä ynm. Eikä tästä sen enempää. joo.. olen toki itsekkin laitellut turhia viestejä mutta en enään.. len nähkääs viisastunut... eikä tästä nyt kummempaa riitaa tuu mutta varsin huomautinn.. joo jätetään kinastelu tähän ;D
|
|
|
Post by hornetti on Nov 19, 2007 18:34:16 GMT 4
joo... En noista kuvista saanut selvää mutta onkos tuo takahaarukka jousella? Nimittäin jousellahan siihen saisi parhaan pidon kun tulee vaikka kuoppa tiehen niin rengas menee mukana eikä sen sijaan lyö tyhjää!?!?
|
|
|
Post by supercross on Nov 19, 2007 18:45:15 GMT 4
ai mistä kuvista?
|
|
|
Post by hornetti on Nov 19, 2007 22:06:22 GMT 4
Aikasemmin tässä topicissa olevista kuvista.
|
|
|
Post by Tuoppi on Nov 19, 2007 23:29:50 GMT 4
joo.. olen toki itsekkin laitellut turhia viestejä mutta en enään.. len nähkääs viisastunut... No se on hyvä ja vielä kun opettelet kirjoittamaan isot alkukirjaimet ja pisteeet/pilkut paikalleen niin on paljon mukavempi muiden lukea. Ja asia koskee myös muitakin.
|
|
|
Post by supercross on Nov 20, 2007 0:19:46 GMT 4
Ok. Pitäs melkein kirjoitella kunnolla. ;D
|
|
|
Post by Humppamies on Nov 20, 2007 14:07:44 GMT 4
joo.. olen toki itsekkin laitellut turhia viestejä mutta en enään.. len nähkääs viisastunut... No se on hyvä ja vielä kun opettelet kirjoittamaan isot alkukirjaimet ja pisteeet/pilkut paikalleen niin on paljon mukavempi muiden lukea. Ja asia koskee myös muitakin. Kannatetaan.
|
|
|
Post by hornetti on Nov 20, 2007 15:33:56 GMT 4
Onkos kukaan näillä sivuilla pistäny jotain pikkuturpoa ruohonleikkuriin?? Youtubesta olen katellut niitä videoita mutta kuinkahan mahtaa toomii?! Nehän muka pisti ilokaasutkin siihen mutta paskat se mihinkään vaikutti ku laittoivat vaan niin että suhautteli ku paino nappulasta.
|
|
|
Post by hornetti on Nov 23, 2007 15:43:01 GMT 4
Muuten jos sulla on kaasari tankin yläpuolella niin ei se bensa mene sinne! Tai sitten ainakin tarviit kalvokaasarin mutta tuo on kohokaasari. Mopossa se tietenkin menee kun siinä on bensatankki kaasarin yläpuolella niin sieltä se valuu sitten. Ei ainakaan meidän mikroautoissa mene kun niissä kaikissa on bensapumput kun tankki on jalkojen välissä edessä. Sen takia pistin jyystimeenkin tankin kaasarin yläpuolelle.
|
|