lare
New Member
|
Post by lare on Sept 17, 2007 9:18:44 GMT 4
Tuosta putkentaivutin hommasta. Jos sinulla on sorvi käytössä, niin oletko harkinnut tehdä itse putkelle sopivan lestin ja taivuttimen tehdä samaan tyyliin kuin onswald. Ei ruttaa putkea niin herkästi kuin tunkkiratkaisut.
|
|
juzzi
Junior Member
|
Post by juzzi on Sept 17, 2007 12:02:48 GMT 4
Tuosta putkentaivutin hommasta. Jos sinulla on sorvi käytössä, niin oletko harkinnut tehdä itse putkelle sopivan lestin ja taivuttimen tehdä samaan tyyliin kuin onswald. Ei ruttaa putkea niin herkästi kuin tunkkiratkaisut. Kyllä sorvi olisi käytössä ja voisihan sitä tehdä tietysti itse semmosen taivuttimen. On vaan kova homma sorvata semmonen puolipyöree ura jollekin 50mm putkelle. Olispa CNC-sorvi. Täytyy nyt kattoa mitä tekee vai tekeekö mitään. Telahärvelikin on nyt pikkusen edistynyt viikonlopun aikana ja kuviakin voisin ottaa mutta nyt sataa niin ei viitti. Jäi vaan tekemiset sunnuntain osalta lyhyeen kun loppu migistä kaasu. Pohjapanssari jäi sentakia tekemättä ja lokarinputket on vasta hepissä.
|
|
juzzi
Junior Member
|
Post by juzzi on Sept 23, 2007 18:27:15 GMT 4
Siinä huono yleiskuva että missä mennään
|
|
juzzi
Junior Member
|
Post by juzzi on Sept 25, 2007 17:42:04 GMT 4
Vaihdoin mersun takajarrusatuloihin uudet tiivistee, pölysuojat ja jarrupalojen asennussarjan. Kaveriksi noille tulee vielä w124 mersun etujarrusatulat että riittää teho jarruissa.
|
|
juzzi
Junior Member
|
Post by juzzi on Oct 3, 2007 14:25:32 GMT 4
Pohjapanssari on nyt tehty sekä telan kiristyssysteemit. Ja putkenpäiden avonaisia reikiä hitsailtu umpeen. Enää ei tarvi tehdä kuin hytin kiinnitykset sekä laittaa lokasuojiin pellit niin alaosan voi maalata. Värivaihtoehtoja saa esittää. Yksi kuva telankiristyksestä, kuvassa ei ole kierretankoa.
|
|
|
Post by supercross on Oct 3, 2007 16:11:43 GMT 4
Kylläse sellainen tumman vihreä on hyvä väri .. ainaki mun mielestä
|
|
jarski
Junior Member
|
Post by jarski on Oct 3, 2007 17:19:21 GMT 4
Repäseppäs ja tee semmonen aavikko väritys :P Ois aika yksilöllinen.
|
|
|
Post by vieras on Oct 4, 2007 18:51:13 GMT 4
Eikö nuo jouset painu kasaan kaiken tuon painon alla??
|
|
juzzi
Junior Member
|
Post by juzzi on Oct 5, 2007 0:40:02 GMT 4
Kylläse sellainen tumman vihreä on hyvä väri .. ainaki mun mielestä On varmasti hyvä väri, mutta en halua tehdä samanväristä kuin muut, tiedän ainakin kolme telahärveliä mitkä on maalattu tummanvihreellä.
|
|
juzzi
Junior Member
|
Post by juzzi on Oct 5, 2007 0:40:56 GMT 4
Repäseppäs ja tee semmonen aavikko väritys :P Ois aika yksilöllinen. Tarkotatko camo-maalausta?
|
|
juzzi
Junior Member
|
Post by juzzi on Oct 5, 2007 0:42:42 GMT 4
Eikö nuo jouset painu kasaan kaiken tuon painon alla?? Ei ne kasaan painu, jouset on kuitenkin aika jäykät kun ovat bemarin madallusjouset. Punaset on E36 takajouset ja mustat on E30 takajouset. Kai bemarikin yhtä paljon painaa kun tämä härveli eikä ne sielläkään linttaan mene.
|
|
jarski
Junior Member
|
Post by jarski on Oct 5, 2007 15:15:13 GMT 4
|
|
lare
New Member
|
Post by lare on Oct 28, 2007 13:14:03 GMT 4
Onkos edistynyt, vai motiivaatiota odottelemassa? Yritäppäs saada ennen ensilumia koeajot tehtyä
|
|
juzzi
Junior Member
|
Post by juzzi on Oct 28, 2007 18:18:50 GMT 4
On editynyt aika tavalla tuon edellisen kuvan oton jälkeen. Syyläri paikallaan, jarrut tehty, ratti paikallaan. lokarit valmiit, konepellinkehikko tehty, hytin turvakehikko melkein valmis, hyttiin ovet. Viekä tekemättä: Peltiä vielä uupuu hytistä ja konepellistä, jarrupääsylinterien kiinitykset ja vivustot, tankki, akun kiinnitys, öljynpaineen, vedenlämmön ja laatikonlämpömittarien anturit ja itse mittarit asentamatta, kaikkee sähkötyötä, plexit puuttu hytistä, maalaus, telojen asennus, jarrujen ilmaus, kaasupoljin pitäis tehdä, vaihdevipu vielä asentamatta, koneesenn öljyt vaihtaa ja suodattimet, jäähdytysnesteet, laatikkoon öljyt laittaa. Ja varmaan kaikkee muutakin pikku näperrystä vielä. Ehkä ennen lumia voi päästä koeajolle. Kuvia en oo muistanu/jaksanu ottaa kun ei tää projekti näytä juuri ketään kiinnostavan paitsi naapurin pikkupoikia.
|
|
jarski
Junior Member
|
Post by jarski on Oct 28, 2007 18:30:07 GMT 4
Kyllä tämä projekti ainakin minua kiinnostaa. Ootkos jo päättänyt, minkä väriseksi laitat tämän?
|
|