|
Post by korhonen on Aug 4, 2017 20:27:43 GMT 4
Erittäin hienoa tekemistä jälleen kerran! 👍🏻
|
|
miskah
Junior Member
|
Post by miskah on Aug 20, 2017 10:33:07 GMT 4
Moro!
jos ehdit niin laita videota tuosta klapi vehkeestä, vaikutti mielenkiintoiselta!
Sellainen välikysymys, minkäkokoisia tappeja oot käyttäny puomistossa? esim aisojen yläpäässä.
|
|
enska600
Junior Member
Pihakuormaaja
|
Post by enska600 on Sept 6, 2017 16:44:42 GMT 4
Siinäpä pieni videoklippi pölkyn halkomisesta, rangan katkonnasta ei tullut tallenteita otettua. Videolla puuttuu vielä sivuissa olevista kehikoista pöytätasot, mutta muuten peli toimii noilla eväillä.
Tappikysymykseen vastaus; 25mm tapit on kuormaajassa joka paikassa ja ovat kestäneet hyvin. Rasvailen tosin niitä aika ahkeraan kun niissä ei ole kuin rauta rautaa vasten.
|
|
anttij
Junior Member
|
Post by anttij on Sept 6, 2017 21:16:58 GMT 4
Hyvän näköistä touhua.
|
|
miskah
Junior Member
|
Post by miskah on Dec 16, 2018 21:36:30 GMT 4
Vieläkös tämä kone liikkuu? 😁 Harmi kun kaikki kuvat on kadonneet, tätä olis niin kiva selata ja ottaa ideoita 🙂 oon alkanu miettiä samanlaista mäntä pumppua kun sulla, vieläkö olet siihen tyytyväinen?
Pysyykö kone paikallaan kun poljin keskiasennossa, vai vaatiiko erillisen jarrun?
|
|
Ari
Junior Member
|
Post by Ari on Dec 31, 2018 12:42:05 GMT 4
Samaa kuvaa kaipaisin itse. Haaveissa seuraava proggis.
|
|
enska600
Junior Member
Pihakuormaaja
|
Post by enska600 on Jan 17, 2019 23:07:30 GMT 4
Vieläkös tämä kone liikkuu? 😁 Harmi kun kaikki kuvat on kadonneet, tätä olis niin kiva selata ja ottaa ideoita 🙂 oon alkanu miettiä samanlaista mäntä pumppua kun sulla, vieläkö olet siihen tyytyväinen? Pysyykö kone paikallaan kun poljin keskiasennossa, vai vaatiiko erillisen jarrun? Erittäin tyytyväinen olen pumppuun, tänään viimeksi kurvailin lumia pihasta ja kaikki toimii hienosti. KTM:n vanha sähköinen bensapumppu on ainut joka piti tässä taannoin vaihtaa. Vastustaa se pumppu vähän mutta tarttee jarrun. Täytyisi jossain vaiheessa ottaa asiakseen laitella kuvia näkyviin.
|
|
Ari
Junior Member
|
Post by Ari on Jan 18, 2019 0:43:03 GMT 4
Vieläkös tämä kone liikkuu? 😁 Harmi kun kaikki kuvat on kadonneet, tätä olis niin kiva selata ja ottaa ideoita 🙂 oon alkanu miettiä samanlaista mäntä pumppua kun sulla, vieläkö olet siihen tyytyväinen? Pysyykö kone paikallaan kun poljin keskiasennossa, vai vaatiiko erillisen jarrun? Erittäin tyytyväinen olen pumppuun, tänään viimeksi kurvailin lumia pihasta ja kaikki toimii hienosti. KTM:n vanha sähköinen bensapumppu on ainut joka piti tässä taannoin vaihtaa. Vastustaa se pumppu vähän mutta tarttee jarrun. Täytyisi jossain vaiheessa ottaa asiakseen laitella kuvia näkyviin. Laitatko vielä sen sun pumpun mallin.
|
|
enska600
Junior Member
Pihakuormaaja
|
Post by enska600 on Jan 25, 2019 17:53:38 GMT 4
|
|
Ari
Junior Member
|
Post by Ari on Jan 25, 2019 19:49:18 GMT 4
Taisi joku ostaa Whiten. Taisi valmistus loppua.
|
|
enska600
Junior Member
Pihakuormaaja
|
Post by enska600 on Feb 1, 2019 22:38:39 GMT 4
Aikalailla kauan on mennyt, kun olen viimeksi julkaissut kuvia tai videota. Nyt kun lunta on viimeaikoina tullut reippaanlaisesti, laitoin kameran hetkeksi kyytiin. Videon leikkaukseen ja editointiin en nyt hirveästi aikaa käyttänyt, toivotaan ettei kenenkään silmät puhkea sen takia... Alla siis kurvailuja lumenaurauksesta puskukauhalla ja normi lumikauhalla, sekä lumipenkkojen siirtelyä. Jatketaan taas tästä kun kiireiltään ehtii....
|
|
|
Post by Vatipää on Feb 18, 2019 11:30:07 GMT 4
Hitsin hitsi, kaikki kuvat ovat tosiaan kadonneet ketjusta, olis kyllä todella kiva ja kätevää kun niitä jostain pääsis katselemaan vielä..
|
|
|
Post by casipari on Feb 18, 2019 17:01:08 GMT 4
Buckettiki taas jonku aikaa näyttäny linkitettyjä kuvia, mutta lisänny vaan oman vesileiman. Ihmettelin kun omasta koneesta alkanu kuvat taas näkymään, no onneksi ollu niin laiska ettei oo tullu kuvia poistettua.
|
|
|
Post by janappa on Feb 13, 2021 18:13:05 GMT 4
Aikalailla kauan on mennyt, kun olen viimeksi julkaissut kuvia tai videota. Nyt kun lunta on viimeaikoina tullut reippaanlaisesti, laitoin kameran hetkeksi kyytiin. Videon leikkaukseen ja editointiin en nyt hirveästi aikaa käyttänyt, toivotaan ettei kenenkään silmät puhkea sen takia... Alla siis kurvailuja lumenaurauksesta puskukauhalla ja normi lumikauhalla, sekä lumipenkkojen siirtelyä. Jatketaan taas tästä kun kiireiltään ehtii....
|
|
|
Post by janappa on Feb 13, 2021 18:14:44 GMT 4
Joskus oli joku kuva tuosta kauhankäännöstä ja vipusuhteista? Harmi kun ei enää löydy, pystyisitpä laittaa niin vois vähän apinoida?
|
|