|
Post by paavoke on Aug 28, 2007 23:21:56 GMT 4
JOs se luistaa erittäin pahasti, se ei liiku mihinkään. Jos se luistaa vähän, Niin se ei lähe jyrkkään mäkeen, ja kiihtyy heikosti, ja kun kaasua lisätään niin se ei ole suhteessa nopeuteen. Varmaan jos ajat sillä sun härvelillä jossain, ja lyöt kaasun pohjaan, kone nappaa rinkiä mutta vehe kiihtyy viiveellä, niinkuin hinatessa jollain kumihauhalla. Onneksi keskari pitää sitä paremmin mitä enemmän kone kiertää.
|
|
|
Post by paavoke on Aug 29, 2007 15:28:46 GMT 4
no ehkä jotaa, mutta kovassa kiihytyksessä saattaa luistaa. Tai sitten luistaa ihan liikaa. Kovin hyvä ratkaisu ei se varmaan kuitenkaan ole.
|
|
|
Post by paavoke on Aug 29, 2007 15:34:09 GMT 4
masalla tullut mehevästi posteja, kun kauan olet täällä ollut, kuukauden? Ainiin, ei naurata, eikai naurata, saatana koko tän viikon jossaa helvetin flunssassa. Tänään yrittän bassoo soitella, ja netis kans pyäriny. Ja kans soittan fretsii, tiiäktös mimmonen peli se on? Niin, on muuten kiva katella 50" kuvaa täällä himassa kun ostin video tykin tos sunnuntain. Ja sit mul on ÄLYTTÖMÄT stereot, kivaa ollu yksin luukutella täällä. MImmost mökää muuten masa kuuntelet?
|
|
|
Post by paavoke on Aug 29, 2007 16:07:51 GMT 4
Siihen vaikuttaa moni asia... Mutta kyllä se kai jotenkin toimii, mutta varmana luistaa kans jonkun verran, mutta kevyellä kuormalla tuskin hirveesti, jos oot jossa kelkka tiel, ja sillee että sun härveli on liikkeessä, ja painat kaasua niin kyllä varmana jotain tapahtuu. Kannattaa muuten vaihtaa se sahan "putki" se nimittäin yleensä on ihan vitun perseestä, ostat jonkun muun putken siihen. Ja mimmosen autostudion supparin meinasit ostaa? Ja paljon rahaa käytät siihen? Minä luulen että tiedän paljon parempia saman hintaisia subbareita, kun autostudion.
|
|
|
Post by paavoke on Aug 29, 2007 17:07:50 GMT 4
siis autostudiosta pelkän elukan vai? Aattelin et behru ois aika hyvä aktiivi subbari, nyt ne on thomanis puoleen hintaan, painaa 35 kg, tehoo 360W, helvetin tarkka ja matalalle ulottuva ääni, ja painetta tarvittaessa jotain 118 db. Ja tehty studio käyttöön tarkotettu, ja äänenlaatu sen mukainen. Itellä niitä kaks kpl, ja voin sanoa että näillä saat taulut heilumaan ja ikkunat, kans valot himmenee kun luukuttaa ja korvat soi. Niin, semmonen maksaa jotain 160e! kpl, ja ne on kuule kaukana bilikan laadusta. Mutta ne kans tarvii hyvät kajarit seuraksi.
|
|
|
Post by paavoke on Aug 29, 2007 21:36:45 GMT 4
Ne behrut on aktiiviset siis. Ja kokeile viilata niitä käpäliä, silleen että ne tulee lähemmäs sitä kännäriä.
|
|
jeba
Junior Member
|
Post by jeba on Aug 30, 2007 21:09:51 GMT 4
[OT]Mikäs helvetin keskustelu palsta tästä topic:sta on tullut??[/OT]
|
|
|
Post by Tuoppi on Aug 30, 2007 22:56:40 GMT 4
Tämä topikki on uhrattu tänne pikkupoikien chattailu osastoksi, että eivät sotke kaikkia topikkeja.
Ja jos jatkuva pään aukominen ei lopu niin voidaan harkita pientä jäähyä.
|
|
jeba
Junior Member
|
Post by jeba on Aug 31, 2007 15:00:39 GMT 4
nuo uudet ne alkjaa vittuilee niin en mä ny aivan niitten orjaksi ala ;D lol.. Ja tohon mun projektiin, missä sä siinä näet mopon? Tätä vahän ajattelinkin, jäähy ei tosiaankaan ois paha idea joillekkin käyttäjille..
|
|
jeba
Junior Member
|
Post by jeba on Aug 31, 2007 16:13:45 GMT 4
pevun rungon oot saatana tohon laittanu ihan harmittaa... ja se jäähy olis tollaselle paikallaan joka astuu foorumille sisään niin heti alkaa vittuilu Tiedätkö sä edes minkälainen PV:n runko on? Et näköjään, koska toi ei oo todellakaan mikään PV:n runko, vaan ihan ite putkesta väsätty. Ja en minä tässä pyri vittuilemaan sulle, ärsyttää vaan kun kirjoittelt mitä sattuu mikä ei aiheeseen millään lailla liity.
|
|
kysyn
Junior Member
|
Post by kysyn on Aug 31, 2007 18:10:45 GMT 4
no lol.....ei ainakaa mikkää hirvee huiput : D itellä toi tunturi sport joka on viel aikalailla osina kunnostuksen takia....(aiva liika pieni suutin , kansi vuotaa, pakoaukon tiivistettä ei oo, penkki irti, jarruja ei käytännössä aina oo, valot ei aina pallaa, kytkin levyt paskana)ja siltiki kulki 42.8 km/h ko kaverin kans tikitaali mittarilla kokkeiltii.....
|
|
|
Post by paavoke on Sept 2, 2007 16:09:32 GMT 4
Mitäs hevonvitun apinoita tänne nyt on kirjautunu lässyttämään? Jeba, ei tarvi aina tulla kaikesta vinemään, juniori. Oli muuten moderaattorilta hyvä idea uhrata tämä topikki "pikku poikien" paskanjauhamis topikiksi, kun ei humppiskaan enää kirjoittele kelkastaan.
|
|
|
Post by Tuoppi on Sept 2, 2007 16:13:35 GMT 4
Mitäs hevonvitun apinoita tänne nyt on kirjautunu lässyttämään? Jeba, ei tarvi aina tulla kaikesta vinemään, juniori. Eikös Jeba ja Masa sopineet jo riitansa tuolla toisessa topikissa?
|
|
|
Post by paavoke on Sept 2, 2007 16:25:11 GMT 4
nuo uudet ne alkjaa vittuilee niin en mä ny aivan niitten orjaksi ala ;D eikö masa enää ole uusi? ;D joo, ei herneitä jeba, mutta tämä on paskanjauhamis topikki vaikka nimi on olevinaan joku moottorikelekka. on se hyvä jeba, masa, humppis, sielumies, juzzi ja muutkin, niin ei tämä foorumi ihan noin vain kuole. ;D
|
|
|
Post by paavoke on Sept 2, 2007 17:47:54 GMT 4
ai mitä olenko uusi paljos, pari kuukautta olet täällä ollut? Ite oon ainakii jotaa kolme ;D ;D
|
|