|
Post by partanen on Mar 29, 2008 19:22:01 GMT 4
mitä mieltä olet nyt kun olet öljysoralla ajanut voisiko kemppi lukko perä soveltua sinnekkin itse olen pohtinut tätä ja toisaalta se olisi hyvä mutta on siinä huonotkin puolensa. laittasitko itse?
|
|
|
Post by linkooja on Mar 30, 2008 0:40:39 GMT 4
mitä mieltä olet nyt kun olet öljysoralla ajanut voisiko kemppi lukko perä soveltua sinnekkin itse olen pohtinut tätä ja toisaalta se olisi hyvä mutta on siinä huonotkin puolensa. laittasitko itse? Kyllä se "tiukka" lukko kuuluu asiaan. Vähän ronskimpaa otetta ajoon niin hyvin menee. Puskemin riippuu paljon painopisteestä ja etupään toiminnasta. Tässä parani käytös paljon kun päivitettiin alusta. (Puskeminen väheni)
|
|
|
Post by linkooja on Mar 30, 2008 12:35:22 GMT 4
Kotisivut päivitetty.
|
|
|
Post by partanen on Mar 30, 2008 12:44:56 GMT 4
oikein säädetyssä alustassahan mutkaan ajaessa toinen takapyörä on melkein ilmassa sille ei juuri tule painoa näin olen ajatellut että se ei juuri pitäisi vaikuttaa puskemiseen.
|
|
|
Post by linkooja on Apr 10, 2008 2:47:56 GMT 4
Niin-no-niin... Kyllähän se on perusta että kaikki pyörät seuraa tietä mahdollisimman tehokkaasti koko ajan. Ei sillä ajeta koko ajan kaarteeseen kuin asfaltilla. Kun ollaan liipissä, kyllä pyörät täytyy olla tiukasti tiessä...
Nyt kokeiltu isompaa ahdinta ja saa jääda paikoilleen parempien veto-ominaisuuksien vuoksi.. ;D ;D
|
|
|
Post by partanen on Apr 13, 2008 10:14:48 GMT 4
tuossa sinun putkiksessa alkas olla jo aihetta teettää siihen sopiva ahdin ero olisi silloin huomattava ja ominaisuudet täysin mieleiset
|
|
|
Post by linkooja on Apr 13, 2008 14:30:32 GMT 4
Pikkuhiljaa budjetilla väsätään. ;D
|
|
|
Post by linkooja on Aug 31, 2008 16:32:26 GMT 4
tuossa sinun putkiksessa alkas olla jo aihetta teettää siihen sopiva ahdin ero olisi silloin huomattava ja ominaisuudet täysin mieleiset Hyvinhän tuo kopio T3/T4:kin potkii päälle kolmensadan. ;D
|
|
|
Post by gorak on Sept 3, 2008 17:39:20 GMT 4
Morjensta. Olis vähä kysyttävää tosta sun alustasta. tai lähinnä millaset iskarit/jouset siinä oikein on. Ja miltä ne oikeen tuntuu saisiko olla vielläkin löysemmät?. btw mitkä navat sulla on edessä + alakolmiotuki. Ylempi näyttää olevan omaa valmistetta.
|
|
|
Post by linkooja on Sept 3, 2008 18:26:47 GMT 4
Edessä on Horizon D:n sikaraskaat alatukivarret+navat, ainakin toistaiseksi. Jouset on jonkin moottorikelkan takapukin säädettävät iskarit. Takana on Corollan normitolppa, johon laitettu kynäjouselle säätö. Saa olla aika jämäkkä, koska nopeassa ajossa ollut ongelma jousituksen pohjaamisen kanssa..
|
|
Marko
Junior Member
Tikua putkeen!!!
|
Post by Marko on Feb 19, 2009 10:52:52 GMT 4
Moro!
Kuinkas Linkoojalla on auto pelannut, onko tullut paljon jäärataa/maarataa kierrettyä? Toimiiko uusi alusta hyvin jäällä yms.
|
|
|
Post by linkooja on Feb 19, 2009 12:25:30 GMT 4
Moro vaan. Ei ole syksyn penkityksen jälkeen paljoa tullut ajeltua. Alusta toimii kohtuullisesti, mutta parempaa rengasta pitäisi saada alle. Eiköhän tässä käydä kevätauringon alla ajelee jääradallakin enemmänkin. ;D Tuli tuossa hommattua pankun telasarjat, niin pitää keväällä/kesällä ruveta tekee vähän hitaampaakin ajoneuvoa.
|
|
|
Post by gorak on Feb 19, 2009 23:54:03 GMT 4
Tuli tuossa hommattua pankun telasarjat, niin pitää keväällä/kesällä ruveta tekee vähän hitaampaakin ajoneuvoa. Mistäs hommasit ton telasarjan tuolta laurilanromusta? sivut ei ole enään toiminnassa, onko putiikki menny kiinni? Minkä hintaseksi tuli tommonen sarja
|
|
|
Post by Humppamies on Feb 20, 2009 12:17:35 GMT 4
Laurilan romu toimii edelleen, nettisivuja sillä ei tosin ole. Ovh oli telastolle muistaakseni 200€.
|
|
|
Post by linkooja on Feb 20, 2009 13:31:08 GMT 4
Nivalasta. Avataan sille telavehkeelle uusi topicci kuhan saadaan tekniikka hommattua.
|
|