Selly
Junior Member
|
Post by Selly on Jan 8, 2007 19:13:01 GMT 4
tänään saatiin aika vähän tehtyä. peeveen takahaarukasta otettiin renkaan kiinnityskohdat, ja pistettii ne siihe.. samalla saa ketjunkiristäjät. pikkuse pitää tehä vielä tukevammat.. huomenna tehää suoraa sillee että törkkään omanki peeveen sinne luokkaan sisään ja otetaa siitä renkaat irti. että saa menee suoraan, yms.. ku nyt itellä ei oo siihe rojektii ku takakeskiö muuten kokonaan, muutaku että jarrukilpi puuttuu. sitte ku oon ostanu ne kaks jarrukilpeä, ja yhen vanteen, on rahaa mennyt koko projektiin about 50euroa. aika hyvin mun mielestä? -huomenna lisää.
|
|
Selly
Junior Member
|
Post by Selly on Jan 9, 2007 17:02:19 GMT 4
noniin.. eli tänään saatiin miltei perä kokonaan valmiiksi. otin omasta peeveestä takarenkaan/jarrut, yms irti ja tein sen mukaan, koska peeveenhä renkaat tähän tulee. muttamutta.. levensin sitä takahaarukkaa, ja nyt on aika jetsulleen.. kattoo vaa mitä iskee sitte maanantaina taas silmää mitä pitäis korjata. jos ei oo mitään korjattavaa nii pistän eturenkaan kiinnitykset. pakoputkelle, ja sytkäpuolalle on tehty kiinnikkeet runkoon hitsaamalla. eli eivät putoa. kuvia pistän tässä vähä illemmalla.
|
|
Selly
Junior Member
|
Post by Selly on Jan 9, 2007 18:28:10 GMT 4
tässä on kuva: img271.imageshack.us/img271/4917/kuvha005ni6.jpg tuosta vielä valmistu se takahaarukka, ja sen levennys kunnolla, mutta kuvaaja lähti paikalta, joten ei saanu valmiimpaa kuvaa.. eli nyt on melkeen takahaarukka valmis. jarrulle pitää tehä kiinnike, ja pikkuse hioo sieltä sun täältä nii hyvä tulee. -maanantaina lisää..
|
|
|
Post by Taisto on Jan 15, 2007 12:40:15 GMT 4
Tuos työpöydäs on kiinni putkentaivutin... Saisko kuvaaja otettua kuvan myös sen vääntövarresta? Itsellä meinaan on samanlainen lesti ja pidike, mutta itse "kahvaa" ei tullut mukaan. Ajattelin jos kuvasta näkisi mallin, niin sen voisi tehdä itsekkin.
|
|
Selly
Junior Member
|
Post by Selly on Jan 15, 2007 14:24:55 GMT 4
no perkele.. luulin jo että jotai kiinnostaa tää mun rojekti.. mut ei.. putkentaivutin vaan.. no kyllähä siitä voi ottaa pari kuvaa, ja pistää tänne linkillä.. vai pistänyö yv:llä?
|
|
Selly
Junior Member
|
Post by Selly on Jan 15, 2007 16:31:19 GMT 4
maanantaina ei tullukkaa lisää juttua, ku ne perkeleet meni ja peruutti teknisentunnit.. stna.. mutta..
-tiistaina lisää.
|
|
|
Post by luttinen on Jan 15, 2007 18:05:02 GMT 4
tota no sanotaan ny jotain ihan siisti rojekti mut toi "Taskumopo" ei oikeen sovi tähän ..tostahan tule isompi mitä PVee. ;D
|
|
Selly
Junior Member
|
Post by Selly on Jan 15, 2007 19:47:32 GMT 4
tota no sanotaan ny jotain ihan siisti rojekti mut toi "Taskumopo" ei oikeen sovi tähän ..tostahan tule isompi mitä PVee. ;D en mä sitä otsikkoo pistäny. pyysin Adminia vaihtamaa otsikon, ja samalla se siirsi sen tänne, nii se vaihto sen taskumopoks. mä ny sanon tota ite pikkumopoks.
|
|
Marko
Junior Member
Tikua putkeen!!!
|
Post by Marko on Jan 15, 2007 22:34:47 GMT 4
Kutupeli siitä viä tulee!!! Ja mitä moottori ongelmaan, ni hyvähän se vaan on että on tehua!! Jossain vaiheessa tulee aina, että enemmänkin vois olla....
|
|
Selly
Junior Member
|
Post by Selly on Jan 15, 2007 22:44:05 GMT 4
no sitä sitte kattoo mimmone tulee. ;D keulimarautaan tulee parit titaanitapit hitsattua, nii kipinät on ainaki taattu kiihdytyksissä. ;D;D
|
|
Selly
Junior Member
|
Post by Selly on Jan 16, 2007 15:32:31 GMT 4
nyt hatuttaa.. ne perkeleet peru tiistainki teknisentunnit.
|
|
|
Post by Tuoppi on Jan 16, 2007 17:29:31 GMT 4
no perkele.. luulin jo että jotai kiinnostaa tää mun rojekti.. mut ei.. putkentaivutin vaan.. no kyllähä siitä voi ottaa pari kuvaa, ja pistää tänne linkillä.. vai pistänyö yv:llä? Meikäläinen on vähän huono kirjoittelemaan, mutta kyllä mua tää projekti ainakin kiinnostaa. Pistä tänne vaan kaikkien näkösälle ne kuvat. en mä sitä otsikkoo pistäny. pyysin Adminia vaihtamaa otsikon, ja samalla se siirsi sen tänne, nii se vaihto sen taskumopoks. mä ny sanon tota ite pikkumopoks. Mää voin kyllä vaihtaa sen otsikon jos se oikeen paljon jotain häiritsee?
|
|
Selly
Junior Member
|
Post by Selly on Jan 16, 2007 19:48:18 GMT 4
no perkele.. luulin jo että jotai kiinnostaa tää mun rojekti.. mut ei.. putkentaivutin vaan.. no kyllähä siitä voi ottaa pari kuvaa, ja pistää tänne linkillä.. vai pistänyö yv:llä? Meikäläinen on vähän huono kirjoittelemaan, mutta kyllä mua tää projekti ainakin kiinnostaa. Pistä tänne vaan kaikkien näkösälle ne kuvat. en mä sitä otsikkoo pistäny. pyysin Adminia vaihtamaa otsikon, ja samalla se siirsi sen tänne, nii se vaihto sen taskumopoks. mä ny sanon tota ite pikkumopoks. Mää voin kyllä vaihtaa sen otsikon jos se oikeen paljon jotain häiritsee? tottakai mä pistän joka ikisen kuvan mitä mä siitä, tai kaveri siis räpsäsee.. nyt vaa pitää taas oottaa maanantaihi, ku peruivat kummatki teknisentunnit.. eikä se otsikko sillee mua häiritse, mutta sen vois jokski yamaha yz80 moottori itsetehdyssä mopon rungossa tjsp. ehdotelkaa.
|
|
|
Post by g on Jan 16, 2007 21:03:42 GMT 4
"Minimopo 80cc koneella"?
|
|
|
Post by luttinen on Jan 16, 2007 21:37:06 GMT 4
en mä sitä otsikkoo pistäny. pyysin Adminia vaihtamaa otsikon, ja samalla se siirsi sen tänne, nii se vaihto sen taskumopoks. mä ny sanon tota ite pikkumopoks. Mää voin kyllä vaihtaa sen otsikon jos se oikeen paljon jotain häiritsee? [/quote] ei se häiritte sanoin vaan että ei oikeen sovi tähän kyseiseen rojektiin
|
|