savage
Junior Member
|
Post by savage on Feb 26, 2009 0:10:22 GMT 4
Haittasiko ajoa pahasti että painopiste ei ollut keskellä?
|
|
|
Post by Humppamies on Feb 26, 2009 13:58:23 GMT 4
Eipä huomannut. Sen verran kevyt kuitenkin tuo paketti.
|
|
savage
Junior Member
|
Post by savage on Feb 26, 2009 17:10:46 GMT 4
Okkei, no minä en tuollaista pystykkään rakentamaan kun kytkin on niin hyvin rungon sisässä. En osaa millään päättä laitanko sahan tarakan paikalle vai niinkuin mopoissa. Enkä osaa päättää mitä fillaria käytän. Enkä osaa päättää säilytänkö alkuperisen polkusysteemin toiminnassa.... Tänään kävi kyselemässä eräästä osaset liikkeestä ketjuja ja rattaita. #35 ketjua löytyy varastosta mutta rattaat tilauskamaa.
|
|
Devil
Full Member
|
Post by Devil on Feb 26, 2009 20:40:46 GMT 4
ja näyttäis vähän siltä että on runkoakin lyhennetty :S
|
|
|
Post by Humppamies on Feb 28, 2009 20:56:48 GMT 4
Ei ole. Ja varmaankin parempi(on tietenkin)toteuttaa ketjulla välitys. Ja laittaa moottori mopomaiseen paikkaan. Tuo "kitkakytkin" ei nimittäin toimi sateessa eikä talvella ja lisäksi kuluttaa sekä renkaan että kytkinkellon puhki.
|
|
savage
Junior Member
|
Post by savage on Mar 2, 2009 0:26:10 GMT 4
On vähän ahdas saada tuo saha siihen jalkojen väliin, en halua silpoa polkupyörän runkoa. Mahtuu kyllä jos sahan kääntää eri asentoon. Vaikka että kuvitteellinen terälaippa osoittaa maata kohti. Onko tästä mitään haittaa moottorille? Toki se käy asennossa kuin asennossa mutta mitään haittavaikutuksia?
|
|
|
Post by Humppamies on Mar 2, 2009 2:40:43 GMT 4
Ei minun käsittääkseni. Jäätähän siinä asennossa sahataan, eikä ole ollut ropleemaa.
|
|
|
Post by tohtori5 on Jul 28, 2009 20:02:02 GMT 4
Mä oon tehnyt just tollasseen harvelin (http://www.youtube.com/watch?v=O2wMDSd9i9c) Välit oli liian isot (13-35=pv:n <3) ostin 51 piikkisen taakse ja koitan tehä siitä katu/sport mallisen... moottori keskelle ja runkoa muutetaan, on muuten vaikeeta laittaa moottori keskelle kun on pieni tyttöjen pyörä... laitan uuden videon kun on valmis
|
|
|
Post by gadgetboy on Jul 28, 2009 20:14:33 GMT 4
Näinhän näissä moottorisaha kulkupeleissä aina aluksi tahtoo käydä.(Välitykset) Koitappas tehdä tuo moottorin kiinnityspaikka vähän niinkuin tässä, en tosin ole moottorin sopimisesta aivan varma PS. Itsellänikin tulossa lähiaikoina "tämmöinen" sahapyörä, mutta siitä tuolla esittely osiossa sitten joskus:o
|
|
|
Post by tohtori5 on Jul 29, 2009 18:34:53 GMT 4
Niin... aikomuskin on laittaa se juuri tollein mutta pyörän koko rajoittaa sovittelemista toinen projekti alkamassa ruohonleikkurin moottori kolmipyöräiseen, saa nähä tuleeko siitäkin topiikki
|
|